Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, October 13, 2010

beli baby..kat mana ada jual????

sembang petang antara mama aku dengan anak cousin aku...a.k.a anak menakan pupu..a.k.a cucu menakan mama aku..


adam : maktok (mama aku la nie) chu beli baby dia kat na????
mama aku: hahahah chu beli kat kl
adam: adam pun nak suruh ibu beli baby gak la..
mama aku: ha suruh la ibu beli..

bleh??? hahahha ada ke dia cakap aku beli baby...
ish2...adam2...so sweet taw......




nie la budak yang nak suruh ibu dia beli baby tue....

siap nak suruh dia beli 3 baby lagi tue....geli hati aku dengan budak nie...
bijak..bijak.....



10 comments:

Dee said...

kalo bole dibeli dh lama org xde anak tu belikan ida..hahaha..cute je si adam tu eh..

Ena said...

hehehe.. main beli2 cam beli baby doll lak gayanya kan!.. neli je la 3 tu.. tapi ha.. baby doll la.. ;D

Khairy said...

haha..boleh pulak beli baby,..
macam2 la budak ni..hehe

Eye_nee said...

budak2....tp kalau la ada pasar jual baby..nak jer akk pegi Pepel..aku nak beli 2 baby lelaki...ahaksss...

ratusiput said...

tu ar...cam anak akak la...kalau dia melawan or sumthing...then akak ckp nanti tuhan marah n amik kaki tu ngn muke tak bersalah dia cakap takpe nanti adik boleh bli kat kedai...

Mimy Hamid said...

hahaha..lawak okeh...beli baby jugakk..kalau la boleh kannnnnnnn

Unknown said...

kalau boleh beli auntie pun mau gak hehe

SURIA AMANDA said...

kalau boleh beli..auntie Lisa nak beli 10 baby la...

Cik Ina Do Do Cheng said...

kenapa budak-budak suka cakap cam tu? masa anak kecik pun cakap cam tu.dia suruh beli baby perempuan.kalau boleh beli, akak nak beli sekarang ni.baby perempuan ada sesiapa nak jual tak?

Cik Pah said...

nak beli baby ? hahahah. dia bosan kot takde kawan nak main..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails