Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, January 3, 2012

gurauan berkasih sayang

*** situasi 1***

bini yang gojes : abang...anak2 kita semua darah kumpulan O+ kan...abang darah O+ jugak kan..?
si suami yang suka menyakat: eeee bukan la...abang darah.. O..MAIGOD....
bini yang gojes: waklu...*dalam hati...*


***situasi 2***

bini yang gojes: abang..tengok nie..kerongsang cayang beli...E..for EIDA....
si suami yang suka menyakat: tu dia..bukan la....E for EEYEEEKKKK....
bini yang gojes: *&*&*#@Q^&$^ *dalam hati jugak*



*** situasi 3***

si suami yang suka menyakat: adik pun ada lesung pipit..sama cam dedi..
bini yang gojes: pirah...dedi bukan lesung pipit..dedi lesung batu ngan jerawat batu banyak la.....
hahahahaahhaahha


**** dan sekarang....bini yang gojes nie..rindu dekat si suami yang suka menyakat..sebab si suami kat kl...bini yang gojes kat kampung..****



Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P

16 comments:

eB ezrin said...

kalo dipikir2kn best kan kiter dpt hubby yg lawak. tapi sakit hati sokmo. kalo x der, rindu... ekekekekkekeke

*SiRibenMerah said...

alolololo... wakluuuuuuuuu..
tuh la, gurauan sayang namanya...

take care sis..
sila tabahkan hati bersama anak2 di sana yek...

ieda said...

ekkeke padan muke kat mini yg gorjess tuu muhahahaha ;)

NeenaAnuar said...

perkara2 cam gitu lah yg buatkan kite rindu pada our soulmate kan! hihi.. btw selamat berpantang beb! :)

rasp said...

hahahahah darah O maigod hahahaha
alololo...cian dier...
rindu ek...sabar ye...
cepat jer time flies...
tup tup tup dah habis pantang...

Mimy Hamid said...

gurauan berkasih la yang buat teringat ingat...rindu tau..ok aku paham sorang kedah sorang KL...hihi

kazmyra afkar said...

ahahhaa.. cepat2 balik KL..

Ena said...

eheheh..

mcm2 yeh..

yg pasti memg akan rindu2an lah bila dah jauh2.. huhu..

Dilla Ady said...

yg menyakitkan ati, yg bucuk macham tu jugak yg dirindu kan laling?

da kalu hubby, baik ke buruk ke busuk ke..i lap yu beri strong namenye kan?

eLLy said...

bini yg Gojes tu rindu kat ai tak?

adarnadzmie said...

siannn bini yang gojes...muahaha... selamat berpantang yer dik...

mummysyafie said...

eventho dapat suami yang kuat menyakat..dua dah anak ko yer nyekk..hihihi..rindu la..

Softtouch [Hanim] said...

en dedi mmg klakar orgnya kan..

ieda..tahniah atas kelahiran baby no 2..take care yer..peluk cium utk amnai n baby...muahs...kim salam mak tok jgk..

rATu kEBaYA said...

hehehe... sekali terkena balik kat suami yang suka menyakat.

Bitt (double IS) said...

masih berpantang yer....tak pe kejap jek masa berlalu tu h ;)

Ena said...

rindu la kat eida... bila nak apdet citer ni? tingin jgak nak tatap wajah adik amani tu.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails