Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, June 1, 2010

penangan meeting

monin.....hari nie mood kembali ceria dah...
semalam dapat tido dengan nyenyakkkkkkkkkkkkkkkkkkknya.....
sedar2 en shukri kejut soh semayang subuh.... *bukan bini kejut laki...laki kejut bini...*
datang keja pun dah cergas macam biasa dah...


nie pun masih kisah pasal meeting lagik...
biasa la..last week aku penuh dengan agenda meeting sajork...
kali nie meeting dekat wisma bank islam, jalan dungun sanun....
ohhhhhhhhh aku sangat xsuka pegi meeting kat sana..
sebabnya kat sana..parking adalah limited ok....
nasib2 baik dapat la ko parking...kot x....ha illegal parking la.....


hari tue pegi nasib aku kurang baik skit..
parking dekat dalam wisma bank islam tue dah penuh...
makanya kena la cari parking kat lain kan...
nasib la hari tue pegi dengan my prenz...aku soh dia drive...
dan parking pun xda la jauh sangat nak ke wisma bank islam tue...
menapak skit jerk la..kot jawh2...memang aku soh dia jerk la g parking..
aku tunggu kat lobby jerk..
koserrrrrrrrr haku nak jalan jawh2..penat hoke..



bank islam...
ada meeting pasal installation n setup...



kitorang sampai kul 10..meeting kul 10.30...
so sementara nak menunggu my bos sampai...
harus la aku menggedik dulu kat lobby tue..
tapi amik gambar kaber2 la...kang orang kata aku jakun lak....
xpenah datang bank islam... :P



percubaan pertama..
alamak asal aku nampak muka aku bulat dan tembun nie...



nie konon nak kasi nampak runcing skit la..
amik dari pandangan sisi...
jap lagi nampak tetek lak membulat dan membesar...


dengan member satu department...
merangkap drive aku...hari tue...
eh memang setiap hari waktu keja....
dia jadi drive aku...bawak aku kuar lunch..
heheheheheehehhe


ohhh hari tue meeting adalah supers sekejap...
dalam 15minit sajork..
cit penat aku pegi taw...buang minyak jerk...
nasib baik dapat claim........
habis meeting...g la berjalan pegi ke keta balik...
sekali hamek ko....apa yang aku dapat...
meh2 scroll2 ke bawah cepat...






TADAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



saman dari DBKL...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hamek ko ubat...
aku dah ada 2 hoke saman parking DBKL nie...
abestos btoi.....




satu dapat masa aku pegi BANK NEGARA....
tue taun lepas punya..
ntah mana aku campak kertas saman tue aku pun xtaw....



huahauhauahuahuahaua memang kurang bernasib baik btoi la...
tapi xpa...ada sesapa yang keja DBKL dak baca blog aku...
*wah bajet glamour apo sampai pekerja DBKL pun ada baca blog ko eida.....*
dari bukit damansara...terus ke Wisma Genting plak...
member aku tue ada interview plak...
hehehehhe aku teman kan jerk......
amik kesempatan kan..dah alang2 ada meeting tue sekali harung jerk la..
g interview tue.....

sementara nak menunggu dia interview tue....
aku cam biasa...jangan tanya la kan..
harus la bergedik2 sorang diri..layan bosan....



asyik tunjuk muka jerk...
meh aku tayang pedot ku yang membulat nie plak...
masa nie 27weeks....


lagi sekali....comey dak pedot ku????
hahhahaha matik la verangan perut ke depan comey....




ohhhhh mana leh pedot sajork....
harus tayang muka sekali.... :P
hari tue lepas lunch baru aku masuk opis...
hahaahahahaha gila mengular kan...
ehh...xpa bos aku lagi la...
kul 3 lebih baru dia masuk opis..ish2..pakal la ko bos hoke....



notakakikuberbunyi: ohhh sekejap jerk masa berlalu..now usia kandungan aku dah masuk 7bulan dah...nebes nyer rasa.....

6 comments:

Dee said...

nida..dh dkt ngan opis k dee tuh..hehehe..lenkali calling2 ye..leh ajak gi minum..

-anidaothman- said...

kakyus..perOt menten chUmiLLL...... OMG kena saman erk...apa lagik haruslaa baya....ehehehehhehehe

Unknown said...

hang mmg cumel la time pregant ni....aku pun paling tak suka dpt saman...tak kisah ler saman apa huhu

Mimy Hamid said...

haku pun ada saman dbkl tak settle lagi...hehehe...giler la...jom bebayar sama2

NeenaAnuar said...

adoi! ciannyer! tak pasal2 kene saman kan.... apa pun your tummy veryy da cutie pie! :D

intan_blur said...

comel eh perut ko..same mcm perut aku..hahahahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails