Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, June 1, 2010

dengar panggilan hangit

hahahahahahahaahahahahha.....
tiba2 pembuka kata terus gelak kan....
sebenarnya aku telah berjaya membuatkan panggilan hangit tuk cousin aku...


sebenarnya hari ahad hari tue cousin aku nie...
terxcident....dia nak kuar g keja..tiba2 ada sorang budak naik basikal...
datang ke arah keta dia..langsung terlanggar la nan budak tue...*anak cina*
pas tue si cousin aku nie pun gelabah la kan....*ohhh dia memang penggelabah skit*
elok jerk dia kuar keta nak tengok budak tue....
budak tue dah bangun amik basikal..pas tue cakap dia xda apa2....

pas tue cousin aku dah gelabah dah..ye la..dia takut budak tue balik bagitau parents dia pastue
parents dia buat report polis segala kan...




hhaahahahahahahaahahah
*comey kan baby nie...*



hehhehehe pastue aku pun ...mendapat satu idea la..nak mengenakan dia...
aku email dekat FBI (Hot FM) bagitau segala detail kejadian semua..
pas tue pagi tadi FBI reply email aku...
cakap dia akan call aku pagi around 10a.m cam tue...


lepas jerk FBI call aku...almost 11a.m la jugak tanya aku skit2...pasal kejadian tue..
pas tue baru dia call cousin aku tue...

hahahahahaah lebih kurang kul 12 lebih cousin aku call aku....



"kekdaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....uwaaaaaaaaaaaaaa jahat kenakan orang panggilan hangit..."

aku dah tergelak2 dah time tue...
hahahahahahaahhahahahahahahahaha
*cantik la mata baby nie...nak tengok2 skit la mana taw..kot terbekenan skit kat mata.. :P*



hahahahaahahah lawak ok...dia dok ngadu2 nan aku...hahahahaahah
dah la dia tengah membuta lak tue time tue..
almaklum la orang keja malam kan..siang harus cam burung antu membuta...



Muzliana Ramli kureng punya sepupu kenakan panggilan hangit kat aku, main2 guna nama polis plak pasal xcident smlm ketaq lutut cheq...blhla dgq hotFM esk kul 7 @8.40am - nie la status kat FB dia....

hahahahahahahahahahahahahahah





adoi xlarat dah aku nak gelak...
bergegar2 baby dalam tummy aku nie ha...
lawak2....


korang jangan lupa taw..dengaq la radio hot fm esok...
tadi lepas jerk FBI dah kenakan dia..
FBI call aku balik..bagitau dia dah kenakan cousin aku tue...
pas tue FBI cakap esok pagi dia akan mainkan panggilan hangit tue...
korang yang berkesempatan dengaq...sila la dengaq taw...
kul 7a.m..ulangan nya kul 8.40a.m...

aku pun xsabar nak tunggu esok nie..nak dengaq sora gelabah cousin aku tue...hahahahahaha
lawak2.....



nie la budak yang kena panggilan hangit tue....
tahniah..anda baru saja terkena panggilan hangit...
:P


notakakikuberbunyi : hari tue aku daftar tuk kenakan en shukri tapi xdapat...tiba2 kali nie dapat lak..hehehehehehehehe...ada sesapa nak kena x???? meh aku registerkan..ehhehehehehehe


16 comments:

A.I said...

wakakakakaka...ja at la ko! syian dia. sib bek tak nanges. hehehe, sok aku nk dgr le..tp camne? sok aku merempit ngan kaman..hrrmm

Mimy Hamid said...

oo aku ingat pagi tadi...aku nak dgr esok pagi...aku mmg tak pernah miss..tetiap pagi dgr..

Pepel BoNda AmaNi said...

Kak A.I ~ ahhahahaha xsabar nak dengar esok nie...

Pepel BoNda AmaNi said...

Mimy Hamid ~ esok beb..jangan lupa dengaq taw..hehehhehe

-anidaothman- said...

hahahaha...kakyu...CHOMEI org dia...YEAHH SOK NAK dengaq panggilan HANGIT.....

Ena said...

Ieda,

akak selalu juge dengar panggilan hangit tu.. kdg2 rasa sangat kelakar.. tp kadang2 rasa kesian pun ada.. lebih2 lagi pd org yg tak tahu nak control rasa marah.. terus kebabooommmm dok mencarut bagai.. cam tak betul pun ada.. salah sorg nye yg keudara pg tadi.. akak pulak rasa malu..

tapi teringin nak dengar yg ieda kenekan cousin tu.. heheh.. mesti kelakar..

NeenaAnuar said...

siann cousin tu! hehee.. ok ok.. esok try dengaq kat HOT FM! :D

qellissa said...

hahaha, mesti gelabah giler kan dia..kena dgr ni panggilan hangit tu..huhuhu

Aujinz said...

aku akan cuba sempatkan..
sebab selalunya aku dengo radio time drive..

pukul 7 lom gerak..
ulangan dier plak aku dah sampai opis..

samada esok aku gie awal, atau aku lambat lambat sampai opis..

muahahahhaha..

Lady of Leisure said...

hahahahah kesiannya kene panggilan hangit... kalau i sure gelabah giler..

Dee said...

oh..mesti dengar esok..

Cik Ina Do Do Cheng said...

Ko pandai kenakan cousin ko.nak dengarlah esoklah kat hot fm.

ratusiput said...

huh lama sunggu tak dgr hot fm ni...!!esok ekk???

SURIA AMANDA said...

Giler berani akak kan..x nak la citer apa2 and x nak bagi no phone kat akak..bahaya...

A D I A said...

uih nasib bukan aku cousin ko itu, sebab aku kan gedik skit, harus aku menangis kat situ kena soal dgn pak polisi. eh lepas ni jgn kenakan aku plak, kita kan sekapal.

alo lo lo lo manade lupa ko, aku gi colmar aku online dari hp kai maxisnet tau masuk blog ko *nanges* cuma takleh komen je. gigih tak aku hehehe.

ujung bulan aku hantar bil kat ko ye nak claim.

shuhadah Zainol said...

shu dengaq..shu dengaq... terkeluaq abih loqat utaqa dia no... ketaq punya pasai..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails