Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 25, 2010

Dinner orang diet...eh cilap pemalas sebenarnya.. :P

tersebut la kisahhhhhhhhhhhhh ada sepasang pasangan suami isteri
yang sedang bermalas2an kat umah sambil dok layan bola...
si isteri yang mood xmenentu tue..tiba2 jerk terghajen skit...nak masak..
*walhal perut dah lapar gila kan...xnak mengaku kononnya...*


sementara si suami dah macam ular sawa jerk dok melengkaq kat depan tv...
si isteri plak..bertungkus lumus kat dapur..
nak menyiapkan hidangan kebaratan.....
tuk santapan mereka berdua.......

dung...teng...kelepok *sudip jatuh ke lantai..* macam2 bunyik yang ada sepanjang si isteri kat dapur...tanda protes sebab sang suami dok melengkaq jerk x menjengah si isteri apatah lagi menolong...

dan akhirnya siaplah menu kebaratan pasangan suami isteri tue akhirnya....
dah menu yang telah memerah keringat si isteri tersebut adalah seperti kat bawah...





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



fun fries...wedges..nan sosej....
rasa nak lempang dak si isteri tue...
gimik bukan main la kan..walhal nak menggoreng mende alah nie jerk pun...
bunyi cam nak buat spagetti asparagus bertaburan la konsepnya...


di cicah dengan sos cili kimball..dan mayonis



abaikan bantal dan lengan yang kelabu bermuscle kononnya tue...



di minum bersama milo o panas...
pehhhhhhh habis licin sepinggan tue...di kerja mereka suami isteri....
nie adalah menu orang pemalas diet...



siapakah agaknya pasangan suami isteri e2....biarlah menjadi rahsia n tanda tanya...
hahahahahahaha motip verangan artis nak berasier bagai kan.. :P



notakakikuberbunyi: walaupun aku posa..tapi N3 semuanya pasal makanan jerk...uwaaaaaaaaaaaaa sabar jerk la.... cewag bajet cam aku sorang jerk la yang posa ganti nie kan...eh tapi aku len skit..aku kan mengandong..:P leh trima dak alasan tue..ahhahahahaha

14 comments:

SyaNa said...

ok la tu
berasap gak dapur suami isteri tu
dr tak berasap langsung
hahahaa

Aujinz said...

air milo satu baldi tue..
hua hua hua..

tak hagak hagak..
muahahhaha...

SURIA AMANDA said...

cheh...baca mukadimah bukan main lagi..berkobar ni semangat nak tgok apa masakan kak yus..sekali.....eleh...dania pun pandai goreng...hahahahah

Iena said...

mmg suspended jer la nok... aku hengat ko wak steak ker ape ntah... skali grg2 tu pown ko nk kecoh kan... pastu x tahan air milo sejug tu abes tu... korang mkn ke melantak neh?! hahhahaha

Shu Shinju said...

hehe..suka baca entry ni..cam lawak pon ade..hehehe... tapi sedap la kak.. sambil2 tgk tv makan FF, wedges ngan sosej tu..

Ena said...

heheh..

akak pun goreng tu gak petang semalam.. yum yum.. sbb di request oleh sang suami.. dan akak pun ngap ler sama2.. hehehehhe..

ieda,
pengalaman akak masa mengandungkan si kakak dulu pun bulan puasa..dan Alhamdulilah.. puasa akak penuh sehinggalah akak bersalin awal dua minggu dari tarikh yg dijangkakan.. so, terkena juga lah dengan bulan puasa yg msih berbaki.. btw, akak tak rasa lapar.. cume rasa letih je.. Baby akan bagi kerjasama kan bila kita berpuasa.. janji masa sahur kena la sahur bebetul.. heehhe

so, chaiyok2 buat eida.. Niat yg baik InsyaAllah... dipermudahkan urusan :)

qellissa said...

rajin gak u menggoreng fries..muahahaha..i jek duk umah slalu malas sgt nak goreng pape..sbb tu we oll slalu mkn kat luar..psstt, tell u d truth..memula kawen je i rajin masak..nak tunjuk skill lah katakan..da lama2 trus xde mood nak masak..ilang segala kerajinan..=p

Lady of Leisure said...

hehehe elok dok golek depan tv pekena makanan ala2 barat tu sepinggan lagi lah seronok sambuk golek lepas makan ekekeke....

beba said...

hahaha..nice..mmg best makanan2 tu..

NeenaAnuar said...

hohoho.. kite pun baru hari ahad lepas makan sosej + telor yg di cicah ngan cili sos + mayonis! hehehee.. cedapp kan! :D

Lovely Bella said...

waaa.. tuh sume mknn yang mmg sgt enak!!! hohoho...tp nak diet punyer pasal mknn cam tuh laa den terpakse avoid...

Deqna said...

kenyang tak ibu mengandung makan tu jer tuk dinner?

kak ina mail said...

Itu kira rajinlah tu boleh goreng wedges ngan sosej.. kalau beli baru kata pemalas.jangan marah akak ye pasal hari tu.muahhh sayang ko.

Mimy Hamid said...

huiyyyooo menu tersedap beb...aku makan tak benti ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails