Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Bapa

Sempena hari bapa nie...aku nak ucapkan selamat hari bapa kepada semua bapa2 kat dalam dunia nie.....
maaf lah tiada sambutan hari bapa yang aku sambut....since aku kecik2 lagi...
aku xpenah rasa kasih sayang seorang bapa...
bapak aku pegi meninggalkan aku dan keluarga since aku umur 3tahun....
dia pegi meninggalkan aku buat selama2nya.....


memang aku xdapat nak recall apa saja memori aku bersama arwah......
walaupun kata mama..aku sangat rapat dengan arwah bapak dulu...
tapi satu memori pun xdapat aku ingat...
yelah masa tue aku baru jerk umur 3 tahun kan....

bapak aku seorang bapak yang sangat tegas dalam mendidik anak2.. *kata mama la..*
bapak aku seorang yang sangat mementing kan masa....
mementing kan keluarga dan pentingkan kekemasan...dia xsuka anak2 dia cam selekeh2 nie..
*al-maklum la..bapak aku seorang pegawai tentera kan..*

walaupun aku xpenah kenal erti kasih sayang seorang bapak...
tapi aku taw..arwah bapak aku sentiasa bersama aku......sebab kata mama...
aku banyak ikut perangai bapak aku....


tahun nie tiada sambutan hari bapa...lagi buat aku dan en shukri...
insya-allah tahun depan kami akan sambut hari bapa nie..buat pertama kalinya....
aku nak ucapkan selamat hari bapa buat en shukri yang bakal bergelar daddy xlama jerk lagi...
semoga en shukri dapat menjadi seorang daddy yang baik..penyayang..dan bertanggungjawab.....



untuk semua para ibu..dan ayah..xlupa jugak kepada bakal ibu dan ayah...
aku dedikasikan lagu nie khas tuk korang semua.....


Ayah Dan Ibu

Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat

aku suka sangat lagu ayah dan ibu dari sudirman nie....
sangat menyentuh hati......*sambil menaip nie bergenang airmata aku...*
i miss my dad very much....terus terang aku katakan..
aku sangat2 cemburu dengan orang2 yang masih ada bapa.....
hargailah bapa korang...sesungguhnya korang yang masih ada bapa adalah insan yang sangat bertuah.....

buat mama..terima kasih kerana membesarkan adik...angah..dan arwah along tanpa sebarang
rungutan...
mama adalah ibu..dan mama jugak adalah bapa tuk kami....
kami sayang mama sehingga akhir hayat kami....
mama adalah mama yang terbaik dalam hidup kami....

dan sekali lagi...SELAMAT HARI BAPA tuk semua......
dan semoga ROH BAPAK aku tenang dan aman di SANA....AL-FATIHAH

11 comments:

Shu Shinju said...

Shu pon xleh dengar lagu sudirman tu... bergenang air mata setiap kali dengar...

kak yus.. meh la kongsi abah ngan shu...kite jadi adik beradik angkat erk.. lagipon shu xde kakak.. tingin nak kakak...nak x? nak x? abah shu best.. sporting giler...

jgn sedih2 tau... sian baby tu..

A D I A said...

i'm sure ur bapak will be proud of u and adik beradik lain :) *hugs* kagum dgn ketabahn mak ko membesarkan anak2nya.

sedih beb tgk lirik lagu sudirman tu pun aku dah bergenang air mata, stersntuh naluri ibu ku ini. happy father's day tu n shukri, and my husband. bakal daddy ni kan.

Ena said...

lagu tu buat akak rasa.. sob sob sob jer la ieda.. tisu please!!.. huhu

Dee said...

kita sama sis..senasib..apa pun..Al-Fatihah utk arwah bapa cik purple ye..

Iena said...

sana sini org duk wak entry wish father's day... aku??? (^_~)

Mimy Hamid said...

oh u make me cry..sedih la ...ko sedekah al fatihah setiap kali solat ye nok...jgn lupa...yang penting laki ko pun akan jadi bapa tak lama lagi...

kak ina mail said...

Tiba-tiba emo pulak ko purple.jangan sedih, mak ko kan ada.Selamat hari bapa pada laki ko, yang tak lama lagi nak jadi bapa. pesan kat dia, nanti dah ada anak, rajin -rajin sikit bangun malam buat susu. jangan bila anak nangis buat tak dengar.khe khe

POSH76 said...

al fatihah untuk arwah...sedeykan yang mak ayah masih ada pun tak reti nak hargai mcm ni...bila takde baru nak menyesal terlambat sudah...sekurang2nyer kalu kita dah buat yg terbaik masa mereka ada tidaklah terkilan sgt..takmo sedey2 taw en shukri kan ada...happy father's day

qellissa said...

happy fathers day to all dad in the world, alfatihah utk arwah ayah mu itew ye babe..sedih lak bile dengar lagu sudirman tu...taching babe!!

Lady of Leisure said...

sementara masih ada didunia ni hargai la parents kita kan... alFatihah to yr dad semoga rohnya tenang di sana..

NeenaAnuar said...

al-fatihah buat arwah.. jgn sedih2 yer sis... banyakkan berdoa buat arwah.. semoga dia tenang disana...

kite pun tak leh dengar lar lagi sudirman tuu.. confirm melalakk sakannnnnn! huuawwwwwaaaaaa......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails