Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, August 30, 2009

Awat la gini ropanyer.

Wah hari nie aku bersiarang langsung dari umah...
bangun pagi (pagi la sangat kan....sib baik cuaca mendung ...kot x harus matahari dah ataih pala dah nie...)
sementara dok nunggu en shukri bangun tido....
nak g shopping hari nie....(yahhhhhhhhhhhhhhooo..en shukri pujuk aku sebab dia xbawak aku balik kampung kan....langsung ajak aku soping...)
aku pun mengonlinekan diri....baca blog kawan2 semua..(yang berkesempatan jerk la..idak ler semua...)
masuk blog KOJAH terus aku terkena.....(balas dendam nyek dik...hehehehe)


1. Copy award untuk diletakkan dalam blog anda...

motip ko kasi gambar orang dok berdiri sambil membuat aksi separa lucassss nie dik...
adoiyai sib baik xbatal posa akak taw...~wakakakakakakakakaka~


2. Nyatakan 6 fakta menarik mengenai pemberi award ini.

- dia sangat suka berjalan..(sama nan aku...bleh la satu hari nanti kita g berjalan sampai naik 'cram' kaki yer dik...heheheh)
- sangat suka bergambar...(siap marah2 tue ada budak cenonet mengganggu dia bergambar..hehehehehe)
-sangat menggemari FINK kaler....miss pinky la nie...
-anak ke-3 dari 4 adik beradik...
- baru lepas kemalangan jalan raya...(alhamdullilah selamat xda apa2.dik jangan bawak keta laju2 dah pas nie taw...)
- tengah konpius nak choose between Myvi n Savvy..(Myvi la..Myvi la...hasutan secara halus nie...hehehehh)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri.

walaweh banyak betoi taw...hobi dan fakta nyek..

1) suka berjalan sampai en shukri naik tension kadang2..sebab xsempat nak rehat di hari cuti...kalu hari cuti sehari tue xkuar dari umah..harus aku buat buat rusuhan secara berterusan....hahahahaha kejam kan aku nie...
2) suka bergambar...camwhore....(en shukri siap cakap aku gila glamour ...)kalu kuar tiba2 aku xamik gambar dia lak yang dok perli2 aku..ish xpaham taw laki aku sowang nie...
3) sangat cepat panas hati...(dengan en shukri jerk slalunyer..emo lebih la nie...) tapi bukan dengan semua orang...kang korang takut lak nak berkawan dengan aku...takut tiba2 kang aku melenting xtentu pasal lak kan...
4) pantang tengok umah aku bersepah...mula la aku nak bebel dari start mata aku buka (bangun tido) sampai la mata aku pejam..(tido) aku memang pantang betoi la klu umah aku bersepah.
5) aku nie seorang yang pendendam...kalu ada kesilapan tue..aku bleh maapkan tapi still berkesan di hati la...dan xmungkin aku lupakan seumur hidup aku....(baka mama aku sejati nie..wah motip nak salahkan baka..tanak salahkan diri sendiri nieh...heheheh)
6) aku seorang yang sangat friendly..walaupun kadang2 ada orang cakap aku nie sombong tahap divasss kan..tapi xkenal maka xcinta hoke...
7) sangat suka bercakap...aku ingat lagi masa aku sekolah cikgu mate aku panggil aku mulut murai...cit...ada ke patut...(nasib baik aku pass mate taw...)
8) suka soping...ohhh slah satu terapi yang amat berkesan kalu aku sedang marah .....
9) sangat susah mengalirkan air mata...(dulu la.) sampaikan mama aku cakap aku nie hati batu...tapi lepas dah kawen nie..lahai senangnyer air mata aku nie nak kuaq...agaknyer aku nie dah berlebihan air mata kot...sebab tue asyik nak kuaq jerk...en shukri terkuat sora skit jerk harus bertakung air mata aku cam air sungai klang yang melimpah time ujan lebat tanpa henti selama 3jam...

k dah la tue nyek...walaupun ada banyak lagi fakta menarik tentang aku..(menarik ke masalahnyer kan...)

4. Pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka

-aku rasa dah ramai yang buat..nanti kang jawapan yang sama jerk kan..
tapi xpa la..sebabkan ada soklan2 tambahan..so dengan rela hati aku pun nak la mengeTAG diorang nie...

-Deqna - yang baru pulih dari mendung berarak kelabu...(hehehehehe jangan marah rrrr...)
-NeenaAnuar - baru beli camera D90 dan hasilnye gambar makanan dalam blog dia tue sangat membuatkan perut aku menangis lagu asyik amelina..
- Nasaoji - yang balik kampung dan sangat merindui anak buahnyer yang cute mute tue..INSYIRAH...

- dah la tue nyek...xckup 10 pun xpa la..janji ado ye dak...
buat yer tawan2..nie bukan pembalasan taw..saja jerk nak bermesra..hehehehe

Soalan-soalan tambahan: (uik ada lak soklan tambahan..kira cam nasi tambah la nie...)

5. Nama timangan
- eida (kawan2 dekat kl dan dekat sekolah rendah n menengah panggil aku dengan nama nie...) yus..(kawan2 kolej dan kawan2 opis dekat seremban panggil aku)..adik (family aku panggil..mama...abang..makcik2..pakcik2...cousin2 semua la..)..cayang (en shukri panggil...`wakkakakakaakka~)

6. Anda seorang yang?
-hapie go lucky...suka berkawan..dan sangat sempoi...dan kadang2 sangat emo..

7. Insan yang teristimewa?
- seharusnya keluarga aku yang tersayang..en shukri..sahabat2 yang selalu ada time susah dan senang..(aku sayang korang semua...)

8. Lagu kesukaan?
- semua lagu faizal tahir..(ohh aku adalah peminat faizal tahir..yang telah menyebabkan en shukri rasa nak tutup radio @ tv klu ada lagu faizal tahir...jeles nan aku la tue kan...). lagu2 lain pun aku minat gak...pendek kata semua lagu yang xmembosankan aku suka la..

9. Makanan kesukaan?
- masakan mama aku...(uwaaaaaaaaaaaaaaaa i miss my mama cooking...)..laksa...kek..cekelet..~ wah bulan2 posa nie langsung banyak la kan makanan kegemaran....~

10. Sikap yang membuat anda stress?
- bila orang kelam kabut..dan xmenyempat2...harus bikin aku pusing kepala...dan satu lagi perkara yang selalu buatkan aku stress..bila drive dan aku nak cepat ada lak keta depan yang bawak macam nak bercinta dan berjalan di taman larangan tue kan...ish haku rasa nak langgar jerk bontot keta dia...

11. Warna kegemaran anda?
- heheheh purple la kan...tapi biru pun aku suka..itam pun suka..putih pun suka...eh banyak la plak yang aku suka..

12. Benda mesti ada dalam beg?
-hp (sudah semestinya la kan..)..wallet...tisu ..pen...bedak compact...liptisk...(oh bery the fomfuan kan...) minyak yu yee cap limau...kunci opis...

13. Kali terakhir anda menangis?
- semalam..uwaaaaaaaaaaaaaaaaa sentap dengan en shukri..sampai aku berbuka just minum air jerk..pas tue terus solat magrib...uwaaaaaaaaaaa...en shukri kejam...pas tue dia naik atas pujuk aku wakakkakakakakaka ~ ye2 aku taw aku sedikit mengada2....~


4 comments:

kojah said...

wahhh jom kita berjalan2 kakkkkkkk!

Deqna said...

eh nape sebelum ni tak perasan pun ada entry2 baru nie? kat dashboard takde update pun .. pelik tul.....

nway tq for the award yer....:)

NeenaAnuar said...

adoiii.. ku telah di TAG sudahhh... so kite hanya akan jawab soklan2 yg belum di buat lagi tu yer sis.. soklan yg diawalan tu rasanyer dah pun kite buat kannn... hihi..

anyway.. thanks for the award yeah sis!

Pepel BoNda AmaNi said...

kojah..

jom2...nak g mana tue??heeheheh

deqna. & NeenaAnuar..

heheheh magic...terimalah award ikhlas dari purplelicious tuk semua yang terlisted...hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails