Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, August 4, 2009

Yahhhhhhhhhhoooooooo....

hasil dari merajuk dan sentap dengan en shukri...
balik jerk dari keja hari jumaat tue...
aku pun apa lagi..dok bermalas2an. (aku bery the ghajen sebenarnye...sila percaya yer...tawan2ku..)
sambil dok layan baca novel dalam bilik.......
tiba2 dengar bunyi motor en shukri....
(aku ngintai dari tirai kamar...wakakakakakaka nak gak tue ngintai...)

dengar jerk en shukri dah masuk dalam umah...
aku pun apa lagi..
buat2 la tido..

jap g dia masuk bilik...kuar balik g semayang...
pas semayang baru dia masuk bilik tengok aku dok pura2 tido tue kan..

en shukri: cyg, malam nie nak makan apa..nak makan kat luaq ka nak beli kat pasar malam??
aku: nak balik kampung...
en shukri: nak balik kampung ka???
aku: (diam seribu bahasa...)
en shukri: ok..jom siap..kita balik kampung...
aku: yahhhhhhooooooooooo (sambil sengih sampai ke telinga...)

pas tue berlaku lah sedikit adegan panas kami...
(wakakakakakaka amik hati nak balik kampung punya pasal)

KEDAH tunggggggguuuuuuuuuuuuuuuuu ke pulanganku...

kitorang gerak dari kl dalam kul 9.00 p.m


muka en shukri yang macam keterpaksaan kena bawak aku balik kampung..

aku yang seronok sepanjang perjalanan...
siap nyanyi2 dalam keta tue...kata gumbira kan...harus la kena nyanyi...
sampai en shukri buka radio kuat2 tanak dengaq sora aku yang merdu bak buluh perindu dok melalak....

muka budak seronok dapat balik kampung....rambut bersepah jerk...apakah????

berhenti kat hentian sungai perak....tido zzzzzzzzzzzzzzzz..
sebab aku teman en shukri drive sampai nak masuk ipoh..pas tue aku dah tidooooo
en shukri dah nantoks kan..so berhenti la tido dulu....

elok jerk masuk sempadan kedah....
hujan yang sangat lebat menyambut kepulangan kami.....


hujan lebat sampai penglihatan agak kabur...

oh dah sampai dekat tol juru.... best nyerrrrrrrrrrrrr

nampak jerk tol juru aku dah seronok giler dah.....
jap g aku tengok en shukri terus kan jerk perjalanan...
walhal exit nak ke rumah aku dah lepas...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa balik umah en shukri dulu la....
dushh...dushhhh..... teros mood aku ilang ...(ye aku taw aku agak keji skit...)

sampai dekat kampung en shukri kul 5 lebih dah...
terus masuk tido...
pas tue esok nyer kul 7.30 en shukri dah soh aku bangun...
cit sabar jerk la...klu kat kampung aku selamber jerk aku bangun kul 8.30 pun kan...

nie kena la baik2 skit depan kak en shukri kan.. budi bahas budaya kita..konsepnyer...

yang xbleh blah nyer...kakak en shukri sakit kepala plak...
so dia soh la aku masak gulai ikan...walaweh..meraban aku nak masak kat umah orang nie...
nak plak kena jamu orang makan kan...
klu kat umah aku xpa la..aku masak aku nan en shukri jerk yang makan....

aku siap soh en shukri tolong aku masak lagi..
lantak la jadi ke idak ke...dah nak sangat aku masak kan....

lepas masak2...en shukri nak g gunting rambut...
harus la aku ngekor jugak....klu kat kampung dia..mana jerk dia pegi..
harus aku ikut....

pas habis dia gunting rambut...kitorang pegi umah ayah en shukri lak..
makan laksa plak kat sanun....balik dari umah ayah en shukri...
pegi umah cousin en shukri lak...cousin dia bertunang...

aku selamber jerk dengan suar jeans nan t-shirt jerk...
semua orang pun cam usha2 feliks jerk kan...
maklumla kat kampung kan..harus la cam feliks skit...

lain la klu kat kampung aku..mama aku dah taw perangai anak dia sorang nie....

time nie aku dah dok meroyan2 dah kat en shukri...
cakap nak balik kampung aku lak...

pas habis jerk majlis pertunangan tue....kitorang pun balik la umah en shukri..
siap2 nak balik kampung aku lak....

gerak dari kampung en shukri kul 6...call mama aku...

aku: hello..mama kat mana nie??
mama: awat nak balik ka??
aku: ya la mama ada kat na nie???
mama: mama ada kat padang besar nie..
aku: amoih jauhnyer.. bla..bla..bla....
mama: tue la sapa soh balik xmaw habaq..nak suprise lagi...ha kan...

sabaw jerk la..mama aku leh lak g rombongan kampung..pegi perlis pulak..
tapi nasib baik aku balik umah en shukri dulu kan...
kot x..harus nyesal sebab mama aku xda kat umah.....

so dah alang2 mama aku pun baru nak gerak balik...
aku nan en shukri pun round2 la kat bandar alor setar dulu....





2 comments:

sayangtikah said...

amoih2...tuh yang kat leher en shukri tuh mesti hasil dari adegan panas yg ganas kan3x?....wakakaka...akhirnya....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sayangtikah..

wakakkakakaka ko nampak jerk kan..syyyhhh biarlah rasier..adegan pujuk memujuk kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails