Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, August 20, 2009

R&R..layan rock

last sabtu aku layan kan en shukri pegi tengok konsert R&R..(Sinar FM)
di dataran MBPJ..
pehhh memang ramai giler umat....
sebabkan en shukri tue peminat rock kan..
so aku terpaksa la layan kan jugak jiwa rock dia tue....
kadang2 memang besh gak layan lagu2 rock nie....

tapi kadang2 sampai naik senggugut perut aku dengaq lagu rock keras2 tue..
dalam keta ..maw yer idak...
kot sepanjang perjalanan dari kl ke kedah ko nak hidangkan halwa telinga
aku dengaq lagu rock2 keras tue..
memang sengkak la jiwa aku kan...

kang aku head banging lak kat dalam keto tue kang..
sapa yang susah.....

ok2..back to the story....

kitorang pegi naik motor jerk malam tue..
kosa aku aih...nak jammed bagai klu naik keta nie kang....
better naik motor jerk la kan...
sonang..nak selit menyelit....
en shukri cakap romantik skit naik motor...
dah lama xnaik motor...berdua nan dia..
last naik motor nan dia masa dekat Phuket dulu jerk...

gerak dari umah pun dah dekat kul 9 dah..
xsempat la nak tengok performance dari dj2 radio sinar tue...

kitorang sampai jerk diorang dah habis performance...

tapi nasib baik la...kitorang dapat dok dekat dalam area tetamu penting sinar...
yang sebenarnya dalam tue hanya orang2 yang pakai pass jerk
yang leh masuk..tapi sebabkan en shukri soh aku masuk jerk dalam tue..
so dapat la kitorang elak dari sesak2 kat luar tue skit....

nasib baik xkena halau dekat guard2 kat c2...kot x..harus aku ajak en shukri balik jerk..
xrela aku..nak berhimpit2 bagai kat c2...
ish..xsuka taw.....

e2 pun ada jugak yang sawan rock kat dalam kawasan kitorang dok tue..
sengal taw..semua lagu pun diorang layan head banging..
aku laga pala sorang2 kang baru taw.....
lagu ramlah ram pun ko nak head banging gak apa kes kan...

ada aku sepak sekor2 nie kang.....
aku siap tarik en shukri dok jauh skit dari golongan2..sawan rock tue..

ish..xselesa taw....yang klakarnya kan...dalam dok layan head banging tue pun...
still pakai mask tue....
wakkakakakakakakakakakaka bagus2..kesihatan harus di utamakan...
bayangkan la....rambut kusut masai dok goyang2 pala..suar ketat nauzubillah nak bernapas pun
seksa...baju siap corak rimau pun ada....
koyak kat sanun..koyak kat atas..kat bawah...
muka maintain pakai mask..
sangat la...klakar taw.....


RASTYBLADE yang mulakan performance...memang mantap beb....
sangat layannnnnnnnnnnnnnnnnn.....walaupun si YANTZEN nie sakit kaki..
tapi still performance mantooopppppp.....
diorang nanyi 5 @ 6 lagu ntah..(lupa lak)...

ruhil yang dah semakin cubby....sora pun still ok lagik dia nie...

Datok Khatijah Ibrahim...dia nie memang seorang performer yang best la...
sempoi jerk.....klu ada Anita Sarawak nie lagi happening rasanyer...


Othman Hamzah...lagu Gadis Melayu yang di tunggu peminat dia...


mus MAY..*ada sorang pompuan dengan boypren dia kat sebelah aku...hapal ohh semua lagu MAY nie...aku salute la pompuan tue...*
lagu MAY yang glamour2 tue aku taw la...nie apa2 lagu yang MUS nyanyi dia leh follow ...


JATT..khayalan..

KAK MELAH...yang masih cun ....nie lagik sorang...
dah taw ko pakai baju ketat2 tue..xyah la ko nak asyik tarik2 jerk kan..
bukannyer baju tue terangkat naik ke atas pun.,,,
ish xpaham haku lah...



hattan yang sporting gila...

last yang buat persembahan malam tue...awie WINGS...
memang ramai yang tunggu diorang nie kuaq buat persembahan...
awie nie kan suka layan peminat...
persembahan diorang memang besh la malam tue....
memang layan la....


awie dengan trademark dia....ish nampak habis bulu ketiak si awie nie taw...
very the selekeh...ish seb bek sora ko besh taw awie...


awie n joe..

sebenarnya banyak lagik gambar yang en shukri amik..
tapi idak ler maw aku letak banyak2 dekat sini...
gambar penyampai2 radio sinar pun aku xletak kat sini kan...
arrhgghhhh lantak la...

memang enjoy la aku tengok konsert malam tue....
best gak kuar berdua jerk nan en shukri nie....
sekali sekala dating berdua nie kan...

tapi ada satu pasangan tue kan..
memang aku hangen tahap gaban nak bertukar baju btoi la..
dah la cam sengal jerk kan...
pompuan tue pun..xtaw malu btoi..
nak menari2 pun xyah la sampai nak panjat atas belakang boypren ko tue..
eh haloooo ko inat nie tempat uat aksi lucah ke apa ha...
aku rasa nak terajang jerk pompuan gedik tue taw...
memang memalukan betoi la..
dah la kat tepi aku tue..
ada makcik2 nie kan...
(makcik2 tue pun layan ohhhh konsert2 nie...cayalah makcik..wa caya sama lu...)
hormat la skit kan....

pas tue nasib baik la...agaknya pompuan tue dah taw..
yang kitorang kat c2 xselesa...@ dalam erti kata lain..
xsuka dekat dia..so dia nan boypren dia tue pun blah...
baru la aman skit aku nak tengok artis2 tue buat persembahan..

aku bukan datang nak tengok tiger show ko tue sengal...(marah nie..marah..)
tue jerk la yang xbeshnyer masa konsert tue..
yang lain semua still under control lagik la...
artis2 yang buat persembahan pun sangat la..mantoooppppp
konsert habis lagi 15 minit pukul 1.....

balik sampai umah pukul 1...terus laju2..mandi..semayang isyak..pas tue..zzzzzzzzzzzz
sampai ke pagi...
esoknyer agenda lain lak...
tunggu kat next N3 nyek....





2 comments:

NeenaAnuar said...

wahh.. peminat rock kapak rupe2 nyer yerrr....

sama lar kite pun gitu gakk... tangkap lentokkk jer kalu dengar lagu2 lama tuu... huhuhu...

Pepel BoNda AmaNi said...

NeenaAnuar..

hahahaha ha'ah layan rock dulu2 nie memang best gak kadang2 tue...
dengaq lagu dulu2 pun sama..lentok beb..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails