Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, November 14, 2009

hutang budi di bawa mati

tajuk gempak giler kan....sajer la..nak kasi cergas skit..di hari cuti2 nie..

sebenarnya aku telah mendapat tugasan tag..
dah lama xdapat tag nie...
tiba2 sekali dapat 2 da...
xpa aku buat satu2 k...
nie dari sis yang baru balik bercuti dari gold coast tue...
tapi sebelum tue...sis sila buat hutang tag u nyek..
~wakakakakkaakakakakakkakakakak~

nie adalah rules n regulation :P

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged.
5) Paste the award badge in your sidebar..




1) 5 fakta tentang pemberi award n tag nie ...(ikhlas dari hatiku untuk mu sis..)

*aku kenal dia melalui deqna nyer blog...dan aku penah sekali jumpa dengan dia..masa hari raya hari tue..dapat jemputan makan2 kat umah dia...thanks sis sudi jemput kita makan mee hoon sup yang sangat mabeles tue..

* seorang yang out-spoken..berani dan lantang jerk untuk meluahkan apa yang dia fikir...sangat2 peramah....kadang2 aku xsempat nak bidas pun cakap dia....sampai kena draq YM ke atas nak tengok apa yang dia cakap...hahahaahahah...

* kami mempunyai sikap yang lebih kurang jerk..sebab tue aku leh get long nan dia...
kadang2 kami memikirkan perkara yang sama... (:P)

* dia sangat suka berjalan..berjalan dan berjalan....(sama pesen nan aku...suka berjalan2....) baru balik dari 4th anniversary kat gold coast..bestttttttttt siuttttttt..

*ohhh dia tengah dalam mood sedih sekarang....simpati gak nan dia...dugaan sis...i know u can handle it's..

2) 10 perkara tentang aku nyek...wah...apa nyek..

* aku seorang yang sangat2 hapie go lucky...aku suka berkawan..tapi aku xtaw la orang suka kawan dengan aku ke tak...(ceaaaaa tiba2 sedihkan..)

* aku sangat suka bercakap..kalu aku xbercakap dalam masa setengah jam..aku rasa kejang otot mulut aku....xleh siut xbercakap...

*aku suka melalak..nyanyi2..dalam keta sepanjang perjalanan aku melalak..kadang2 en shukri tutup radio sebab tension aku melalak lagi kuat dari radio..hahahahahahahaha..
kat opis pun kalau aku tension aku akan nyanyi..sampaikan mak buyong pun tension dengar kadang2..wakkakakakakakakaka

* aku suka bawak keta laju2...dan aku paling tension kalu keta depan aku bawak cam nak g bercinta jerk..rasa nak sondol jerk vontot tue...

* aku suka bercutiiiiiiiiiiii dan jalannnnnnnnnnnn2...*xsabar nak tunggu our next vacation nie*

* aku suka sopinggggggggggggg..nie hobi aku yang paling memudaratkan sekali nie...

* aku suka gaduh nan en shukri...*gaduh2 manja...sehari kalu xgaduh xbest...mesti nak gaduh2 gak...pastu jerit2 kasi meriah skit umah..klu x..sunyi sepi jerk...

* aku nie seorang yang sangat sensitip..kadang2 cepat gak tersentap..(dengan insan2 kesayangan jerk la..) gedik kan nak sentap...

* sangat mudah marah..tapi cepat jerk cool..(eh ye ke nie)..aku senang untuk memberi maaf...tapi sukar untuk aku lupakan...makan dalam la pendek katanyer...

* aku suka mencuba sesuatu yang baru...xkisah la apa pun..janji menarik..mesti aku nak try...
cam masak2 ke ...ada resepi baru ke..aku suka jerk nak mencuba...


3) 10?????????? ya ampun ramainya....tapi xpa la..aku cuba la yang terbaik..xcukup 10 pun xpa la kan..janji ado..( semua yang aku nak tag nie adalah sahabat2 yang baru nak kenal dalam dunia blogging nie..so leh la aku kenal diorang lebih dalam lagi kan...)

* pn stoberi - dia nie member my best prenz actually..kecik jerk dunia kan....

* lanun ranggi - antara orang yang paling pantas bertindak dalam memberi komen dekat aku...
i loooiiikkeeeee....teruskan usahamu...aku soka..aku soka.....

*applemint - yang telah membuatkan aku teringin sangat2 nak makan tau foo fah sebab dia baru buat N3 pasal tau foo fah...terus aku g cari kat pasar malam..huhuhuhu

* zuraiwan - akak senior aku masa sekolah menengah dulu..tiba2 jumpa kat dunia blog nie...heheheh

* ieda - aku suka tengok anak dia yang sangat comel e2...dia nie pun sangat2 hapie go lucky..aku suka orang cam nie...

* porcupine - yang baru meresignkan diri dari keja sebab dapat better offer..ohhh dah nak kawen dah nie...lagi 5 bulan jerk...

*Posh - baru pindah opis kat berjaya time square..dan kat opis baru xda connection tuk blog...aku nak dera dia buat tag jugak...jangan marah no...ohh lagi satu dia pun minat purple sama cam aku..

dah la tue nyek..nantikan aku TAG ramai2 kang...kena marah lak...hehehehehhe...
korang buat yer...aku xkisah la..kalu korang mengambil masa yang lama untuk menyiapkan tag nie....janji buat sudah....

4) jap aku nak g jejak kat blog diorang tinggalkan pesanan..

5) done...











8 comments:

Aujinz said...

adoiaii...hari cuti pun aku kena cargas jawab tag..ahaks.. elok gak laa..aku pun tengah boring nie..

jap jap..aku buat..ahaks...

Pepel BoNda AmaNi said...

Aujinz

hahaha aku dah cakap ko adalah pengkomen aku yang tegar...

applemintlady said...

hadoiyai..
payah ni..
kite xrmai kwn la kat blog..

NeenaAnuar said...

wakakakakaka.... yer.. yer... kite ade hutang ngan sis yg tak dilangsaikan lagi yer... i'm soweeeee... akan kite cuba selesaikan dlm minggu nie yer... insyallahhh.. :D *rasa bersalah nie*

huhuhuhu... thanks coz memberikan fakta yg sgt2 ikhlas about me yeah! HUGS!!

hehehee.. suke baca fakta about yourself... cute and ade banyak persamaan nan kite..

Nak gie bercuti?? next vacation?? kat mana tueeeee??? bessshh nyerr.. I loikee!! :D

Pepel BoNda AmaNi said...

applemintlady

hehehe xpa la yang..nnti ada la tue kawan..akak pun xramai kawan gak..hehehehe..

thanks coz sudi buat tag tue nyek..akak dah siap baca dah.. :)

NeenaAnuar

yeyeyyeyeyey buat yer..jangan lupa taw...*ceaaaa balas dendam nie*
next vacation?? *wink..wink*

::PoRcUpiNe:: said...

alamakkk cner leh tersangkottt niiee???
wawawaaaaaaaaa
siap tulis lg menresignkan diri..
hahahaaa

puanstoberi said...

pnpurple : udah siappp...sila check betoi ke tak jawapan..hiksss :))

Unknown said...

alamak aku ingat SELAMAT...rupe2nyer KANTOI...takperlah demi GENG PURPLE aku akan buat gak.....hehe

Thanks sbb TAG aku.....kuang2

masa aku free2 dulu takmo kasik TAG....saja jer tau..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails