Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 20, 2009

apa kejadahnya

menatang apakah ini??????hari tue my big bos kasi mendalah ini..
kat my prenz (opis mate gua..wah kononnyer dah habis ganas la nie bergua2 bagai nie)
yang member aku nie..
dah terpinga2 dah...(hahaha ayat xbleh tahan kan..terpinga2 katanyer...)
menatang apa la nie..
my big bos tue..kasi mendalah nie..pas tue soh budak2 nie check...
kot ye pun bos nak kasi..
kasi la lengkap bos oiiiiiiii...
baru la xtertanya2 kitorang nie kan....





nak soh baiki tapi kasi menda nie jerk...
nak soh letak tapak tangan apa nak check suhu tue...



masing2 jakun..al-maklum la..kat umah aku xda mende nie..
huhuhuhuhuhuhuhuh sian aku kan...
"en shukri..beli la 2 kat umah..."~gila tamak..nak sampai 2 ok...~


menatang lampu2 tue xnyala...
so nak check la...kebarangkalian untuk opis mate aku menjahanamkan mende alah nie adalah sangat besar.....

last sekali member aku buka2..pas tue dia cakap ntah la xtaw nak baiki..
wakkakakakakak pastue pasang balik...bungkus elok2 dalam plastik..
kasi bos balik...
adoi la....bab2 menjahanam memang terror la budak2 nie..(cewah cam la aku nie baikkkkkkkkkkkk sangat kan...)



10 comments:

ai said...

apo bondo tu? tompek masak air ko?

applemintlady said...

haah la..
menatang pe sbenanya ni??
ish..dilema2..

Aujinz said...

ape tue?

Mesim buat ais krim?
Mesin buat kopi?
atau Thermo Nuclear Battery?

ahaks...anto kedai laaa...

POSH76 said...

aku mau teka la ni tempat air panas kan tak yah tekan nyer letak jer sbb ada sensor....best gak kalu pakai cam gini

Diarihatiku1976 said...

wahhh... canggih ni... tak boleh baiki ekk.. mcm tikus membaiki labu ekk..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ai

ha'ah water heater tue..tue pun puas kitorang dok menggodek baru taw menatang alah tue..


applemintlady

ahhahaha tempat masak air..jenis pakai sensored jerk

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

tempat stim rambut..wakkakaaakkaakaka


POSH76

pandai pun...*clap2*

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Diarihatiku1976

hahahah ha'ah..habis jahanam labu tue :)

NeenaAnuar said...

wahh.. harus carik tuk umah baru nanti!

p/s: kalau sis nak bagi hadiah tuk house warming kite nanti pun leh jugak! wakakakkaa...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

hahahahaha request high taste taw..wakkakakakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails