Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, November 19, 2009

Cara-cara menaikkan gaji anda..

sapa nak kenaikan gaji melampau2 cam aku (eh aku ada increament ke??? tettttttttt)
ikut lah contoh aku...
meh kita mogok meh....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

cara-cara adalah begini...


nampak suci jerk kan muka kan...patut la en shukri jatuh cinta nan aku...~wakakakkaakakakakaka real-x2 jangan loya2 tekak dengar statement maut dari aku~



dan begini

ohhhh NO...bini sapa la nie....

hahahahahaha jangan terpedaya ok...
tue semua adalah lakonan semata2...
ko ingat nie co. bapak aku..suka suki jerk nak bertidur-tiduran ....
tapi time nie aku mengantok tahap gaban wei.....
rasa nak terpejam2 jerk mata nie..
walaupun aku dah telan sebotol air nescafe 'o' kawwwww punyoo..
tapi xlut..ish2..kuat betoi godaan syaitooon nie...walhal aku dah baca doa tido dah time tue..
*ohh patut la..salah doa ropanyer....ish2...jangan tiru aksi ini di opis anda..*

13 comments:

Aujinz said...

adeh..hahahhaha...

aku dah tido dah tadi..eh..keje dah tadi..

dah bertahun aku buat macam nie.. takde pun naik gaji aku..ahaks..

applemintlady said...

mmg bukan calang2 org leh wat cenggini..

Pepel BoNda AmaNi said...

Aujinz

hahahaha ko salah step la tue..mesti ko tido yang xsuci punya muka..sebab tue xda increament..wakakakakkaka

applemintlady

hanya orang2 yang brani terima warning letter leh tiru aksi nie..hahahhaa

intan_blur said...

hehhehe...ade juga ye tido yg muka x suci macam aujinz..hhehehhe...so, aujinz..suci2 kalan muka anda, sebelum anda disucikan...hohoooo

Unknown said...

baek punyer posing tido....panggey boss ko baru taw...hehe

runcing sungguh jari jemari mu...kuang2

psst: dapat tido kojap pun jadila...tp aku dari tido baik aku klik2...hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

intan

hahahaha mati la kena kutuk kan..

POSH76

hahahha aku xtahan mata weh nak buka dah..that's why aku mentidorkan diri..tapi aktiviti klik2 tatap aku teruskan..

NeenaAnuar said...

ahahahahahaaha.. adoiii memang sis seorang pelawak hoke! senantiasa menceriakan hari2 ku!!

kojah said...

haha report kat boss =D

Pepel BoNda AmaNi said...

NeenaAnuar

hehehehe..leh masuk raja lawak la camni..

kojah

hahaha bos xda...xpa..

Cik Ina Do Do Cheng said...

Akak sokong, setakat tidur manja cam tu tak pe.boss tak marah punya.tidur cam tu ,alah-alah dah banyak wat keja, tertidur plak.khe khe khe

Pepel BoNda AmaNi said...

ina

hehehe tido2 manja nyek.. :)

Redbloodsnow said...

wakakakaka..tuh bukan cara² nak naikkan gaji kak eida oii. tuh cara² NK KENE BUANG KERJA tueee...wakakakakaka

xleh pakai cara² neh weh. uols, jgn ikut mogok kak eida neh. kang x pasal² plak...hahhahaha

:D

Pepel BoNda AmaNi said...

Redbloodsnow

hahahaha xleh nyek?? wakaakakakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails