Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, November 8, 2009

bila line internet di opis bermasalah...

aku adalah sangat tension...
bila line internet kat opis bermasalah...
sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbbb aku xleh nak berpesbook...
berYM....berhapdet blog...berblog walking......
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
xsuker...xsuker....xsuker.....




sedih....sob..sob..sob..
napa line asyik down jerk nie...




arrghhhhh gugur rambut aku cam nie...



sapa punya angkara nie...
kang aku potong kang...
potong..potong..potong..(sambil diiringi paluan kompang...)


weekkkk...dekat streamxy yang selalu problem...



napa xpuas hati????
maw lawan ka???



meh sini..aku siku kang...



tension...tension....



ohh somebody help me....
aku nak g restart server jap rrr....


haaaaaaaaa....cayalah..streamxy...
cam nie la...baru aku xjadi nak potong.....*cam co.sendiri lak nak men potong suka2 hati kan..hahaha*


susah ok hati aku..klu line internet kat opis aku bermasalah...
bos aku tue...kang..dia men jerit2 jerk dari dalam bilik dia tue...
"aida....please check the server..."
tension..hoke...tension...camna aku nak kosentrate uat keja..
klu asyik kena panggil jerk....
*cewah...cam la ghajen bebeno kan...*

5 comments:

Unknown said...

cayalah ko ni leh jadi pelakun iklan potong2

kalu takde tenet pengsan aku...MC terusss

applemintlady said...

skg ni kan streamyx slalu kna virus..
bile tenet kat ofc prob or down,ite la jd mgsa kol streamyx..
g cek status la..g cabut plug modem la..

NeenaAnuar said...

sesungguhnyer sis leh jadik model & iklan!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

usihh...tensen tul tgk....kekeke...

mmg arr line tenet kite pon kureng tul...lembs...

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76

hahahaha aku memang ada niat nak berlakon ..tapi mendapat tentangan hebat dari laki aku la...ahhahaha xlayak katanyer...
haha aku pun nyaris2 nak balik dah time tue..pakal jerk bos ada time tue...kot x..dah lama aku cabut..

applemintlady

tue la..tension kan..uwaaaaaaaaaaaaaa


NeenaAnuar

hahaha model iklan nyek..ada bakat nie..


zura@iwan

uwaaaaaaaaaaaa tue la..tensen banget...tapi skrang tidak lagi...heheheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails