Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, November 29, 2009

aku xsengaja...

aku bukan sengaja ok...
jangan salahkan aku..sila salahkan vincci sebab buatkan aku terbeli kasut sebanyak
2 pasang...
memang la aku dah berniat nak beli kasut....
dah tue kebetulan plak..hari khamis...sebelum raya tue..tinggal..
aku sorang2 kat opis kan..
gila bosan siut...
apa lagi..harus la aku pegi jalan2 dekat jj...kebetulan plak...
sekarang nie kan..musim sales...sana sales..sini sales...
apa lagi..menggedik la duit dalam wallet aku tue..
xnak dok diam2..
puas aku pujuk soh dok diam..tanak jugak...nak jugak dia kuar degil betoi taw.....
:P cam iklan tue..abang..sayang nak beli kasut..beg...baju..dress...tudung...
ohh Y.E.S..ha cam tue la aku pun.....OHH YES...YEAARRGHHHH (ehh asal lain macam jerk bunyiknyer nie). ~ sila abaikan bunyik-bunyian tersebut~




makanyer..inilah yang terjadi...sorang2 pun aku layan jerk...
xda hal la setakat nak jalan2 soping sorang2 nie kan...
bak kata pepatah..layan diri gitu..konsepnya... hahahahahahaha



plastik vincci....


satu ada kotak..satu non ado...mentang2 yang tue sales 50%...
ko xkasi kotak kan..kedekut btoi vincci nie..




satu kaler gold...high heel...tuk keja...
kasut keja dah xda..... (matik la..klu en shukri taw statement nie...mesti dia campak kasut2 aku yang lain..huhuhuhuh)



aku lum ada kasut kaler gold....



nie lak..tuk keja pun bleh..tuk jalan2 santai pun leh gak...
grey kaler.....



dah lama nak beli kasut wedges nie...
aku kekurangan kasut pesen gini...
pas nie leh buat koleksi kasut gini plak...



elok2 ngam2 jerk nan kaki aku...
*alamak asal nampak kaki aku berkedut nie...kaki dah tua ka???*



nie pun sedang elok kat kaki aku....
konon la cakap tanak beli kasut tinggi2..
tapi setiap kali nak beli kasut..mesti tercapai yang tinggi jugak..
camno tue...

16 comments:

aien~s corner said...

cntek mei.. hehe

Aujinz said...

isk isk isk..

inilah kojo owang pompuan..
boli jo laa kasut kek pasar malam..takdo lah maha' mano..jimat kos.. (..speak to yourselflah...) ahaks..

::PoRcUpiNe:: said...

ehh cntik la...
kasot yg xde kotak tu bp ha?
terbekenan plak...

applemintlady said...

huwaaa..makna ati la..spuloh kali g vincci,charles & keith xgak bli2 ksut tuk bulan ni

POSH76 said...

beb aku suker wedges tu ...lawa sgt hehe

apsal ko sng jer nak cari kalu aku cari cam tak kenan ajer huhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

hahaha nasib baik ko laki kan...klu fomfuan kompom sama jerk wei...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

::PoRcUpiNe::

ooo murah sajork..rm30 something jerk...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aien~s corner

thanks dear... muahhh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76

hehehehe kadang2 jerk senang..kadang2 tue..sampai naik darah laki aku teman aku cari kasut..ehehhehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady

hahaahaha dia nak kena sampai kali ke 11 la tue..hahahahah

Deqna said...

kasut yg kaler gray tu santek lah...
awak comel lote sesuai lah pakai kasut tinggi2 ni.. cuba kalau saya pakai.. fuh.. tak tinggi melangit.. sian en. shah nanti..hehehehe

ai said...

berkenan aku ngan wedges kau tu. kau takmo kalu, campak kat aku!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

tenkiu..tenkiu...
deqna xpa la dah tinggi..kita nie..kurang ketinggian..huhuhuh kesian kan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ai

ko pakai size apa kak..muat ke??? tue saiz 6..

NeenaAnuar said...

i loikkeeeeee!!

Yg wadges tu sgt chantekk! yg gold tu pun chanteekk gaks! memang dah mata kaki kasut kannn... :D

nasaoji said...

cantik kasut..

tp, tika ni, den lamo dah tak memboli kasut..nnt asben duk zikir suh rebus n mkn itu ksut2..heheh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails