Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 20, 2009

sekolah kg baru n klcc

mari kita makan lagik...kali nie kita makan dekat nasi lemak kg baru pulak..
ohhhhh aku pun xtaw nak bagitaw kat mana lokasi kedai nie..
yang aku taw..kedai nie betul2 berhadapan dengan sekolah kebangsaaan kg baru..
ha...pandai2 la cari no..
sistem layan diri sajork kat sini...
orang punya la ramai..walaupun harga bit mahal skit kan...
kalu ko datang malam2 skit..memang beratur panjang la..tuk amik lauk2 tue semua..
kitorang sampai kat c2 belum kul 9 lagi time tue..
orang xbrapa ramai sangat la..yang beratur..



aku pun xpaham kenapa perlu dia begini...
(dasar gila glamour...bak kata en shukri)



anak buah aku yang comot...
dan bermulut potpetpotpet...cam bertih goreng...
(baka aku gak kan..wakkakaakaakakak)


nasi lemak bungkus daun pisang


telur apa...
telur burung...
burung apa....burung punai.....
eh bukan la..burung puyuh...


paru goreng....
satu cucuk rm2...uhuuhuhuhuh


sambal kerang yang super pedas...
tapi aku xrasa pun....sebab aku memang xmakan kerang...
wekkkk wekkkk...tekak aku xleh nak terima...sebab ngeri tengok kerang tue...



appetizer..as usuall en shukri pantang nampak otak2..
harus dia nak punya...


lepas dah kenyang makan..sebelum nak hantar abang aku ke
MINDEF tue..(Markas Transit) abang aku cakap nak g KLCC plak..
nak g bergambar dekat KLCC...
apa lagi...laju jerk la kitorang ke KLCC plak...


anak buah aku yang xcited kat taman KLCC tue..
kan ada kolam kan kat luar tue..
anak buah aku nampak jerk kolam tue...
dengan selamba badak nyer dia jerit....
"daddy ngai....(sungai)"
ya ampun anak buah aku nie...
ada ke sungai dia cakap...harap2 xda la orang yang dengar dan paham apa yang dia cakap tue...


harus la ada gambar puan tanah kan....



aku lagik..ish2...ingat senang ke nak dok lepak2 kat KLCC nie..
harus la aku amik peluang bergambarkan..


abang aku n my SIL
(haip2 jangan dok tengok gambar yang tertonggek2 kat belakang tue taw..)


masa kitorang tengah dok melepak tue..
datang la cleaner (makcik sapu sampah) dok menyapu kat c2 kan..
kebetulan kat sebelah kitorang tue..
ada pasangan dari timur tengah...
lepas jerk makcik tue menyapu dekat tempat kitorang duduk2 tue..
mamat timur tengah tue..kasi makcik tue seploh hengget...
pas tue abang aku lak selamber jerk cakap..wah klu camnie.
dia pun nak menyapu gak la...buat part time
dapat 50hengget dah la...semalam...*wakakakakakakakakaka*




15 comments:

[z@ck] said...

paru goreng!
my favvy..
=)

POSH76 said...

wow bestnyer tngk menu nasi lemak .....tp telan air liur jerla pantang nasi...habis pantang nasi mau aku cai tempat ni...hehe

comeilah anak sedara ko....

gambo tuan tanah ada wajib kalu tak tak bess tngk....hehe

Aujinz said...

ahaks...

aku pun nak jadi tukang sapu gak aaa...ahahahahha..

Aku penat layan Pak Arab.. diorang nak ekon, sopping kat tempat mahal mahal tapi kedekut...

applemintlady said...

ha..
t klu nk mintak part time sapu tu ajak ite skli..
muakakakkakaka...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

e2 paberet abang akak...heheheheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76

sabar2..nanti kita g makan nasi lemak sama2 k...

harus la wei..anak buah aku tue kacukan gitu..heheheh

wah harus la ga,bar tuan tanah ada gak kan... :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

ha..ko sapu nanti dah kayo leh belanja aku makan...ayam penyet..maw ka???heheheheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady


hahahahaha :P

puanstoberi said...

oh! lama dah kita tk makan nasik lemak kat situ. k'org pggl nasik lemak 50sen..tp skang da naik kut rega dia. Nama kedai tu nasik lemak city garden kalo tk silap. Nasik nyer murah..tp lauk dia..makan 2 org pun dh berbelas2 inggit. smbl tempe dia sedap!!

s h a r v i na said...

wah wah kak..
bkn maen byk lagi mkn! ;)

NeenaAnuar said...

kite suke ngan nasik lemak cenonit cenonit nie.. kalau kene yg betol2 sedap.. berpaket2 leh makan... yum.. yumm..

p/s: gambar sis berlatar belakangkan menara KLCC tu cun!! ;)

intan said...

dah lame x jejak kaki kat klcc tuh..huhhuhu..ok juga buat p/time sapu sampah..dpt 50 pun jadilah..lepas duit topup..huhuhuh..

Deqna said...

sesungguhnya sekarang ni saya mengidamkan nasi lemak kg baru itu.... tgk2 ada di sini... uwaaa...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

puanstoberi

heheh kita xtaw la nama kedai tue..tapi btoi2 depan sek kg baru..

s h a r v i na

hahahaha bukan akak la yg makan..(kaber baikkk punya)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

hahaha malu kita wkakakakakakaka
sedap kan makan hat cinonet2 tue..

intan

hahahahah meh kita buat parttime ramai2 meh..

Deqna

alamak..deqna pastikan malam nie ajak en shah g makan taw...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails