Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, November 25, 2009

aku gatal



aku gatal tapak tangan la...
nak lempang sapa nie nyek...
xkan nak lempang lembu2 korban kot..
ada aku kena sondol nanti kang...
nak lempang diri sendiri..e2 bangap namanyer..
nak lempang laki??? e2 cari nahas namanyer...
nak dapat duit?????????????? yeyeyeyeyeyyeyeyeyeyye esok gajiku sudah masyukkkk.....
baru la meriah nak balik raya......
apa????? laaaa ada yang belum gaji ke??? sabaq2 k...
xpa..mai la beraya kat umah aku kat kedah...ala dekat ja pun...
:P..k la..aku nak terus menggaru tapak tanganku yang gatal nie sat...
ngada la tapak tangan nie nak gatal2 pun hari nie la..
nie yang buatkan aku xbrapa bleh kosentrate buat keja nie...
*ceaaa alasan orang pemalas lipas*

11 comments:

applemintlady said...

hmm..
kite pun da siap kire gaji sume staff..
tgu nak sain boss besau aja..
harap2 la sain rini..

s h a r v i na said...

kak,
tangan kiri or kanan?

org ckp,
tgn kanan nk masuk duet
kalo tgn kiri, nk kuar duet..
lala..

Aujinz said...

ahaks...

kena bagitau gatal tangan kanan ke kiri...

kalau kanan duit nak keluar..kalau kiri duit nak masukk..( ..memandai jer aku nie...)

ahaks..okeyhlah..selamat beraya Makcik eida..(..aku penunggu setia di opis raya nie..sob sob)

NeenaAnuar said...

kite pun lately nie gatal tangan gak sesangat.. tapi rasanyer cam nak melempangg org jerk! wakakakaka...

sib baik sis balik kedah.. kalau sis kat KL ... confirm kite gie umah sis.. sbb sis dah dpt gaji! :D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady

ha..time2 cam nie memang orang kat bahagian account kena serbu la kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

tue la kan..abis la duit aku cam nie..uwaaaaaaaa..lorrr ko keja nyek..selamat berkerja pakcik lanun...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

s h a r v i na

tue la kan..duit masuk kejap..pas tue kuar secara laju huhuhuhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

hahahaha sis nak lempang sapa???hehehehe
xpa2 sis datang lepas raya pun xper...i dun minded..

ina said...

lah ingatka tangan tu tengah buat apa.salah pahamlah

aien~s corner said...

hehe ingt psl pe.. hehe

POSH76 said...

kalu tgk kanan gtl confirm nak dpt duit hehe
tapi kalu kiri konpom duit mau kuar

beb hati2 yer bawak keta...kem slm org kg....

selamat aidil adha...kalu ada slh harap maafkan...cheh feeling2 raya gitu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails