Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, November 4, 2009

Under Consruction

haluuu prenz...sowie la klu korang masuk umah aku hari nie..
agak kelam kalibut skit no...
al-maklum la...minggu nie tahap kebizian aku adalah sangat
berkurangan kan...
makanyer..aku pun bosan tahap gaban la kan..
asyik2 dok makan gaji tidak bermata jerk...
*wkaakkakakakakakakaka*

sebabkan bosan terlampau...aku pun apa lagi..
dok menggodek la..blog nie...
kasi tukar sama background dia...
bosan dengan background lama..
tukar yang baru...
pas tue tension2 sebab sangat menyakitkan hati...
al-maklum la...e2 ilang..eni nak kena add balik...
sabaq jerk la....

tue la xda keja maw cari keja kan....


merenung masa depan....

lagi satu yang buatkan aku nak tukar background nie..
sebab my prenz nie..lelaki..dia pun nak berblog gak skrang nie
dia tue dah la minat keta semua kan..
blog pun pasal keta jerk
leh dak dia g pake background bunga2 aku tue...
cit mat bunga taw...


k la..aku nak sambung mengubahsuai umah aku sat...nanti dah settle..baru leh hapdet lagi...

10 comments:

POSH76 said...

patutler tetiba nampak lain...hehe

lawa yg penting purple kaler...hehe

ai said...

tuler...purple tu! ngeeeeeeeeee

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76

hahahah menggedikkan nak tukar2..memang dah xda keja btoi la nie

ai

aku penggedik purple..wakkakaka

NeenaAnuar said...

woooooo... perrrperrrlllee nyerr.. :D
cun.. cun...

zura@iwan said...

wahhh...under renovate rupernya...pepel sure ada yer...

::PoRcUpiNe:: said...

pewittttttttttt renovateee umahh keeeeee..
i like:)))

Aujinz said...

laaaaa..ingatkan salah umah tadi....

ahaks...ade bau cat lagi nie... gune nippon paint ker..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

hehehe i loooiiikkkeee purple...

zura@iwan

tue la under construction..sebab tue bersepah jerk..heheheh harussss purple kan..

::PoRcUpiNe::

heheheh isi masa lapang kat opis..


Aujinz

hehehehe xsalah umah aih...hehehehe
guna cat buatan malaysia colourland..

s h a r v i na said...

cntk la picca nih! ;)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

s h a r v i na

sis..akakmu nie memang cantik..wakakakakakka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails