Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, November 29, 2009

tercapai jugak hajat di hati

sebabkan kebosanan di tambah dengan keteringinan...(gila tatabahasa ko kan...)
apa lagi..harus la aku terjah MC'D kan...
asyik dok tengok iklan tue jerk...
"ala..ayah pegi seminggu jerk la..."
aku pun..nak gak..tapi sebabkan aku xda geng..nak buat iklan tue...
aku layan 'weng' aku sorang2 jerk la....



hahahahahahaha xtaw la motip aku buat pesen gini.....
aku sendiri pun xpaham...
nie cam walllahh..... gitu...


ha..ada apa dalam plastik e2....
cuba teka...ada apa??????




pandaiiiiiiiiiiiiiiii...
ada prosperity burger n curly fries...



sedap kan...nampak tue..sos blackpapper tue...
aku siap request letak sos tue banyak2 skit....


ala...aku pegi 3 hari jerk...
esok aku terjah la korang plak....wakakakakakakakakaka
(aku buat iklan tuk korang plak...)


p/s: esok dah nak masuk opis..huhuhuhu kejap jerk dah 3 hari kan..cuti...aku nie skit2 jerk lagi rasa cam nak mc jerk esok nie...korang tunggu la..klu ada jejak aku kat blog korang maknanyer..aku keja la..tapi kalu non ado tue..sendiri maw ingat la no....

15 comments:

Aujinz said...

hahahahha..
adeh..sedap posperety bege tue..
esok pekena lagi laaa....

[z@ck] said...

akk...
sy pun kempunan prosperity jugak..
padahal 2 mggu lepas br makan..
tsk T_T

::PoRcUpiNe:: said...

walllaweyhhhhhhhh..
comel la pose cm gitu....
mgode gitu!!

POSH76 said...

sajer jer taw tayang dah ler aku tingin tak dpt2..ari ni aku mau tuntut sama laki den...hehe

intan said...

waaahhhh..sedapnye...kite belum beli lagi la..haritu nak beli dia kate belum ade lagi..tp kat papan tanda tu dah ade...ape la mcD nih.buat org kempunan jek..harini intan punye entry pun pasal mcD..HHEHEHHE.layanzzzzzzz

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

sedap kan..........aku pun hari jumaat nie nak makan lagi la..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

::PoRcUpiNe::

ahhahaha menggoda la sangat kan..hahahah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

hehehe ala siannya...xpa2 nanti ada kesempatan p beli no..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

intan

lorr bleh plak gitu kan..apa da...
wah ye ke..nanti kita terjah k..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76

hehehe sila tuntut wei..sedappppp

ai said...

stim je dapat mkn beger tu kan? aritu aku pon dendiam gi mcD ngan along. tak tahan beb!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ai

hahahahah sajerk jerk kan..pegi dendiam...nanti aku bagitaw semua orang weh.. :P

NeenaAnuar said...

uuuwaaaaa.... takleh jadik niee... biler lar aku nak gie makan Mc'D niee.. En. Temaannnnnnnnnnnnnnnn... gerammm tawww! :P

nasaoji said...

wahwahwah..gambooo..kemain yer...

Cik Wanie said...

amboi skg nie musim mkn prosperity kan,
teringin nak mkn,
tapi diorg ckp pedas,
sbb wanie nie x mkn pedas...
hik hik hik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails