Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, November 23, 2009

gurauan yang menyentapkan..

huhuhuhhuhuh nie kejadian di hari sabtu malam...
seperti biasa la..malam sabtu..harus la aku layan sehati berdansa dulu kan..
habis sehati berdansa tue..ingatkan nak sambung tengok
cerekarama plak kan...
tapi malam tue..en shukri telah mengonker tv...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sakit betoi hati aku..
dia nak tengok bola...

aku: abang..buka la tv3..orang nak tengok cerekarama
en shukri: abang nak tengok bola..
aku: ala..esok2 kan ada ulangan bola nie..esok2 la tengok..
en shukri: ha..xpa la..taun depan ada gak siaran ulang cerekarama tue ..kat anugerah skrin...
BLEH..BLEH..BLEH...jawapan yang dia kasi dekat aku...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tension aku taw....

en shukri layan bola sampai kul 11..pas tue baru dia buka tv3 ....aku kan dah merajuk..elok jerk dia buka..
tv3...terus aku naik tido..wkakakakakakaka keji kan..nak majuk2 bagai..pasal tv jerk pun..hahahahahaha....

esoknya....ahad...

masih merajuk nie.....

en shukri: cayang..p la mandi..sat g kita kuar p makan..
aku: xmaw..xlapaq....(walhal perut aku dah siap berkeroncong dah nie...)
en shukri: ala2..sian nya ada budak merajuk sebab xleh tengok cerekarama.....
aku: (buat2 muka...kaber gelak gak nie time nie)
en shukri: jom la..kita makan ayam penyet....abang rasa abang mengandong la..teringin nak makan ayam penyet nie..
aku: malas nak layan..(sambil pusing muka arah lain..dan senyum2..wakkakakaka)
en shukri: cayang nak makan apa...ayam penyet...??? ayam kampung???
aku: ayam hutan....
en shukri: wkakakakakakakakakakak klakar la awak nie....

hahahahaahahah bleh..tiba2 cakap aku klakar....langsung aku dah gelak2 dah...
xleh nak merajuk lebih2 taw......suka sangat buat lawak sengal kat aku..cam na aku nak merajok lama2....huh`........dah la dok buat lawak nan aku konon2 dia mengandong...


ohhhh en shukri..walaupun ko slalu buat aku marah..tapi ko jugak la yang slalu buat lawak sengal dekat aku... i lap u lah.....

13 comments:

::PoRcUpiNe:: said...

alolololo sweet mweet yeeee..
sy suke sgt bace kisah somi istri ni tau...
auwwww..

intan said...

wahahhahah...same la ngan intan..selalu pun gado pasal berebut siaran juga...selalu lah kalah ngan dia..tension tol.

Aujinz said...

Ahaks..ayam hutan sedap weh..walopon liat sikit..

Nasib baik ko tak mintak ayam serama...kah kah kah

ai said...

Ngada sungguh kau kan? nk merajuk2 kunun..muahahahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

::PoRcUpiNe::

hehehe sweet ke yang???

intan

tue la..kalu ada bola jerk harus kita sakit hati..huhuhuhu
nyampah taw..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz


hahahahaha ko jgn wei..kang laki aku cakap..dah taw la aku nie kurang tinggi xyah la nak mkn ayam serama lagik..huhuhuhuhu sadis aku taw..

ai

hahahahahaha ngada lebih kan...

ina said...

elok gak merajuk, dapat makan sodap..he he he

[z@ck] said...

ececey..
gurau2 manja nmpak...
auuww!!
suwwweettt

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

hahahahahahahaha bergurau2 manja la sangat kan..hehehhe

ina

heheheh tue la..best gak sekali skala

Deqna said...

biasalah kita ni kan para bini.. memang lah kuat merajuk..tapi mesti tak lama kan rajuk tuh.. pantang laki wat lawak sikit terus kita cair...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

tue la masalahnya..baru nak majuk lama2 skit..dah gelak..camno...

NeenaAnuar said...

ingat sis apa yg diperkatakan...

"from now, everyday kene pikir apakah aksi2 pujukan yg terbaiikk harus sis lakukan!" wakakkaaka...

POSH76 said...

beselah ni beb aku pun selalu berebut remote sorang nak HBO sorang lagi nak nenek kebaya bley...saper pernah konpomlah yg bukan ASTRO..hehe


kalu takde gaduh2 manja tak rocklaaa...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails