Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, November 2, 2009

Nasib baik ok lagi..

ya ampun...dah sebulan lebih dah aku dapat mende nie...
semalam baru tergerak hati aku nak buka.....


riuh-riuh raya...
dari TM


apakah isi kandungan nyer....


tadaaaaaaaaaaaaa.......



serunding ....


kreatip jugak TM nie...
kasi kotak cam nie..
orang pun xtaw ada isi serunding kat dalam tue...

member aku kasi 2 kotak...
aku baru buka sekotak jerk...
aku buat makan dengan ruti....pehhhhhhhhhhhhhh terangkat beb...
sodap melampau....
nasib baik la dalam kotak tue serunding kan..
klu mende lain..maw dah xpired kot baru aku teringin nak tengok
apa mende kat dalam tue...
tue la..perangai aku nie...yang slalu membuatkan en shukri blood go upstair..ahhahahahahahahahahahahahahahaha



7 comments:

Aujinz said...

nasib baik laaaaa bukan telur ayam..kalau tak mau bau tembelang satu umah..muahahhaha...

RiEz said...

sedapnyerrrrrrrrrr =)

NeenaAnuar said...

hihihi... kite pun kengkadang ade habit yg sama cam sis la... suke simpan bende lelama dlm tupperware.. pastu tengok dah naik kulat dah... memang confirm en. teman pun blood can go upstairs.. hahahaha...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

hahahahahah statement keji ok... :P

RiEz

memang sedap sangat..

NeenaAnuar

tue la..kita slalu cam tue..kadang2 sampai terlupa ada makanan sebenarnya..hehehehe

::PoRcUpiNe:: said...

masyallah..
knp la daku melihat serunding ni seolah2 daku melihat pizza hut?
laparrr yeeeee...

kite half2 ley?

POSH76 said...

ko ni buat suspen ajer aku ingat lampu klip2...

sedapnyer serunding

dan sbb pangai ko tu ler laki ko syiok kat ko...hehe

Redbloodsnow said...

hahaha..a'ah kan. nasib bek x basi serunding tuh. lenkali if TM kasi kotak yg lg advance...cepat² taw. kang expire lah makanan tuh kang...hikss


:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails