Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, December 13, 2010

pelamin anganku...

cewah tajuk xhenggat kan.. :P

amacam weekend korang....enjoy???? aku..sangat enjoyyyyyyyyyyyyyyyyy


musim mengawan kawen datang lagi...
well cuti sekolah kan sangat sinonim dengan kenduri kawen....
makanya hujung minggu adalah hari menggangtung periuk belanga..xyah susah nak masak..
kita pegi makan pree kenduri...


hari tue mendapat undangan sorang rakan blogger tuk majlis perkahwinan dia...
makanya harus la kita g kan..klu tiada sebarang aral melintang
xelok kan..xpegi..



pelamin nie sangat cantik...
i likkkkeeeeeeeeeeeeeeeeee
dulu masa aku kawen..napa xda kusi cam nie..huhuhuhuhuhu





en shukri sangat dengki hoke..
semua gambar yang xready jerk dia amik..
nie tengah aku dok borak ngan pengantin pun dia cibuk nak amik gambar..
spoil btoi...*xleh tunjuk baju devassss devoossss aku.. :P


aku pegi wedding mimy dah lewat dah...kebetulan lak hari tue...
kl adalah jammed yang *(*(*(&*(& punyo....
sakit jiwa aku....

nasib baik la...masa aku sampai..diorang2 nie ada lagi kat sana...
pehhh lega skit kan....ada gak member..xda la malu sangat kan...



bersama mereka.... awien n zaa


kami lagi atas pelamin tue....
xhenggat nak turun dah..sampai orang lain nak amik gambar ngan pengantin pun..
kena tunggu kat tepi dulu....
well kata nak menggedix atas pelamin kan..harus la.....dok lelama skit...
pakal xruntuh pelamin tue....




alamak jauh gila lak gambar nie..
ateeee...en shukri nie..amik dari bawah stage jerk...
apa dia ingat lense dia tue..leh zoom sejauh 1500m ka...
huh` abang esok sila beli lense baru ye.. :P



again...jauh jugak...nyampah... :P



nie lak dari camera phone zaa..
hahahah awat la mulut aku gitu tue...
i lum ready taw..nie aku tengah suruh en shukri amik gambar aku lagi la nie...
tercapai gak hajat mimy nak jumpa amani..
ehhehehe siap dukung amani lagi tue...atas pelamin..
amik berkat ke nok...:P
i liiiiikkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeee






ohhh i lap this pica..
darwisy cam nak ngayat amani jerk kan..
hahahahaha :P



amani wif her daddy....
melaram baju mummy iena kasi...
cunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sangat..... baju tue...*kang kata anak aku cun kang..ada yang nyampah lak kang.. :P*



makanan adalah superrbbb sedap sangat daging masak itam tue...
melambak2 aku amik...
hehehehhehehe nasib la kan..kata pegi saat2 akhir..memang no hal nak amik bebanyak pun kan...
kitorang bukan setakat makan nasi taw..siap makan kek pengantin skali.hahahahaha cayalah...
sedap gilos kek tue..tapi aku xda gambar kek tue...




penutup.......gambar pengantin bersama pasangannya...


mereka adalah pasangan yang so cuweeeeeeeeeetttttttttttt.....
semoga ikatan perkahwinan yang korang bina nie akan kekal sehingga ke hujung nyawa...
aku sayang korang....semoga persahabatan alam maya kita nie akan kekal sehingga ke akhirnya...
amin...


*PEPAGI HARI N3 PENGANTIN KAN...HAAHAAHAHAH*

28 comments:

...etiey erywan♥ said...

memang cantik gile pelamin dan rasanya dah trend kan kerusi besar nih. ada juga org poanggil kerusi mawi. kehkeh.. btw pelamin ni lebih kurang dengan sedara i kawen last saturday.. serius cuma warna membezakamn..pink vs merah!

-aNida OtHmaN- said...

wooo kakmimi memaNg sun abesh....terbaikkkk suka laaaa tgk dia..on that day..beseri-seri..heheheh

tuhlaa napa time nida kawen rituh pn takdak KRUSI tInggi mcm nie..ni buat nak NAIK PELAMIN g nieh...buleh gu tuh..hahahahahahhaa

Iena said...

entry basi!
giler berkurun dh org tu kawen br nk update... bluek~
oh amani... amani comel cam mummy ina... (^_~)

rATu kEBaYA said...

cantikkan kerusi tu ieda.. masa zaman akak pun takder kerusi tu.. guna kerusi zaman hang tuah ye.. dadidu

SyaNa said...

cantek de vass kusi tu
weyy lantak ler bleh jek puji anak sdiri
mmg cun pn anak ko tu ngan gaun like princess

SURIA AMANDA said...

wah sama lak kita yer kak..citer terperam sgt banyak..x larat nak hapdet..dgn banyak kerja lagi..layan mabuk lagi..pasal tu agak slow sikit..bila la nak ok..

MiYOKO TACHIBANA said...

auwww...pelamin anganku musnahh???

as usual, amani sgt2 comelll.. :)

Shu Shinju said...

mmg comel & sweet sgt penantin tu... congrate kak mimy..

amani comel ngan baju dia tu...

bonda pon gorjes sgt...:)

ratusiput said...

emmm takde rezki akak nk pegi mimi kawin....kalau dia pospon bulan 12 kompem akak leh g..ehehe..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

ko ni nak kena sepak ye.entah-entah dorang dah pregnant.jahat ko ye. janganlah cakap, pelamin angan ku musnah.silver cantiklah.

makdara TERdiva said...

pinjam baju!..thehe!

1.1. nnti leh la kita gedik2 kat umah aku..hehe..tp kitorang x guna bangku gedabak mcm tu.. :P

mummysyafie said...

cantik nya pelamin tu dear..kerusi tu yang tak tahan

Softtouch [Hanim] said...

mmg mimy punya wedding suamnya cun2..suka tgk..kalu sy pegi mesti dpt jmpe amani..ada hal hai tu xdpt pegi...

comelnya amani siap pakai gown lagi..cumelll sgt...

Deqna said...

berbesan gak lah bonda amani ni dengan mama darwisy...hehe

yelah nape time kita kawen dulu tak pakai kerusi2 tinggi nie...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

...etiey erywan♥ ~ tue la memang trend skrang nie kan...kusi besar2 cam nie..cunnnnnnnnnnnn

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-aNida OtHmaN- ~ yup memang dia sangat berseri2 pada hari tue...cunnnn gilosss

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Iena ~ hahah ntah2 dah bunting pelamin kot kan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rATu kEBaYA ~ memang cantik kak kusi tue..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SyaNa ~ ahhaha tocey2 untie syana ibu iman...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SURIA AMANDA ~ cool...enjoy ur preggy k..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

MiYOKO TACHIBANA ~ hahaha lum musnah la..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Shu Shinju ~ auuuww tenkiu acu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ratusiput ~ hahahah postpone kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik Ina minat Do do Cheng ~ ko biar betik kak..mana ada musnah..pelamin anganku jerk hoke...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

makdara TERdiva ~ bleh2..tapi sama saiz ke?? :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mummysyafie ~ tue la sis..cantik kan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Softtouch [Hanim] ~ tue la..xda rezeki kita nak jumpa kan..huhuhuhu maybe next time

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna ~ hahahahaha nak ke zaa berbesan ngan bonda amani..hahahah :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails