Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, December 21, 2010

bertindak sebelum laki cari lain

tue dia..amik ko..tajuk mukadimah...memang sangat2 menakutkan kaum hawa jerk kan...
tajuk adalah xda kena mengena dengan orang ketiga yer...:P

saja nak kasi aku gerun skit..letak la tajuk scary2 cam tue..
hehehehehehe.....

hari tue..mood rajin melampau telah menyerang aku bertubi2...
ceaaaaa....terbaik la kan....rajin melampau katanya...

ateeee....semenjak dah beranak nie...memang susah gila la aku nak masuk dapur..
dah tue..balik keja..sampai umah dah kul 7 cam tue...klu en shukri dah balik ok la..
dia leh tolong jaga amani kan...
kalau dia balik lambat memang idak ler...aku nak masak...
ateeee si amani tue...klu xda orang dekat dia..mula la..nak buka speaker...
sabo jerk haku..nak jugak bonda ko dok main2 ngan ko kan ...
tapi xpa..bonda suka...bonda leh berehat sambil tengok tv.. :P

hari tue..sebabkan aku rajin melampau kan...*dengan niat..lepas makan..en shukri kena bawak aku jalan2.hahahahaha terbaik la niat....nawaitu saw maroden.....eh tue niat posa..cilap plak.. :P*


makanya nie lah hasilnya....



ketam masak lemak ngan nenas...
percubaan pertama hoke..syabas..welldone....
berjaya..yes...yes...
opppsss ober.... :P




ayam masak kicap sos....
sesedap aku jerk letak nama cam tue..
ahahahahahhahaha





pandangan atas...alamak gelap lak...



sebabkan percubaan menjadi..makanya kena letak bebanyak skit gambo... ketam nie....
3ekoq ketam aku masak...dan en shukri jerk yang makan...aku makan kuah ngan nenas tue jerk...
huhuhuhu sadis..sadis...




telur dadar...yang nie paling simple la kan..
hahahahaahhaa..dan ketahuilah...hari tue..non hado langsung unsur2 sayur..
hamek ko..nak makan sayur..makan jerk la nenas tue..kunun2 cam sayur la kan.. :P




eh ada lagi lak gamba ketam masak lemak nie...
heheheheheh amacam nampak sedap ke x????
wei sedap hoke..kuah dia..hahahahahahahaha..
klu kuah sedap kompom la sedap kan..
lalalalallaalallalalallla...hati senang..lepas makan kenyang2...tido...
pastue bangun tido..jalan2..kat the mines....
syorganya.......


eh korang semua dah makan kan..
so xda yang leleh ayaq lioq kan tengok lauk pauk dari cik pepel nie kan...
lalalalalalalaaalallalalalalala hati tengah senang skrang...
hahahahaha mood cuti sudah mari....

17 comments:

Softtouch [Hanim] said...

uiksss sedapnyaaaaaaa...fav sy masak lemak ketam tu....

ikiqzana said...

rajin mmg rajin terliur negok makanan yg ieda masak.. nmpk sedappp..

Shu Shinju said...

mmg sedap.....nyum..nyum...

SURIA AMANDA said...

mmg dengki la akak ni kan..sajer jer...tapi nasib baik sebab Lisa baru abih mkn

Dee said...

sedapnya..lama x mkn ketam..tp kalo kak dee abis kudung kaki ketam tu..hehehe..

Eye_nee said...

Wa Masak Sup jer Ketam Tu Pepel..Masak lemak belum penah terai lagi...wa tak pandai la masak bende2 pakai santan ni..selalu pecah lemak la santan tu nnt..faileddd...

rasp said...

walopun perut ku dah kenyang...
tetap gak nak meleleh air liur tengok itu ketammmmmm...

Mimy Hamid said...

bagus tindakan ko nokkk...terbaekkk ...cam nila laki tak lari..sila ikat perut laki memasing ngan masakan yer nok...syabas beteh

SyaNa said...

kemain ober ok keta tu posing

tp tajuk entry buat aku insap
balik ni msk la
hahaa

rATu kEBaYA said...

percubaan yang memberi godaanlah.. mantap masakan ni..

Lady of Leisure said...

saje je tau dok tayang masak lemak tu banyak2 kali hehe sedap giler beb.. :)

ieda said...

sedapnya masak lemak ketam tuuu .. dah lama akak x masak .. kat sini ketam mahal huhuh

wow makan lak ngan telur dadar .. perghh layannn .. dik nama masak kicap tuu akak tiru erkk ..

lucu lahhh :))

Ena said...

sedapnya..
dah lama tak masak ketam.. huhu..
rasa mcm nak pergi beli ketam skrg je ieda.. ahaha

POSH76 said...

yang tengok ni pun dah tau kesedapannya hehe

zura@iwan said...

sgt tliur okey....ketam tu ....i likeeee...

Cik Pah said...

lama aku tunggu entry nih. nih yg dok ngadap resepi kat pc ari tuh ker ?

btw..happy holidays

mummysyafie said...

alamak..kena bertindak dari sekrg jugak lah ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails