Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, December 28, 2010

gedik anak beranak...tapi anak xbrapa nak gedik..mak yang lelebey

selamat pagi selasa....wah dah hari selasa dah nyek hari nie...maknanya...jugak
dah 4hari aku kat kampung...
bestnya cuaca kampung....
aman dan damai jerk....

xyah nak stress jammed segala kan....
hehehehehehehehehehehehe ada yang marah ke??? ala relex la...keja leklok na...next year pastikan..simpan cuti skit taw..
kasi aku lak jeles...


hari tue...masa tengah lepak2 kat umah..lepas balik jalan2 kat kl...
tetiba aku teringin nak makan western...
apa lagi..meroyan la...ajak my gurls semua.....

nasib baik diorang sudi layan napsu makan sahabat diorang yang sorang nie....
tenkiu gurls...tat's why i lap uollssss....


sementara tunggu my BFF datang pick up kat umah...
aku dok layan posing dulu...
mula2..amik gambar anak beranak nie dulu...



auwwwwwwwwww daddy nampak dada amani taw...
shame2 la amani...


amani tengok mana tue...



daddy dah penat dukung..dia baringkan lak anak dia
hhahahaha amani pun layan jerk..xda kuar sora..
amoih ko kan..ceerrr aku buat gitu..kompom melalak...



anak daddy.....
anak bapak....



tengok la..amani landing baikkkkkkkkkkkkkkkk punya....




kan main suka amani nie..kalu dapat berjalan..
ish2...kecik2 dah nampak faktor genetik....
gud baby...nanti kita g jalan2 lagi k
next year kita flying lak....
lalalalalalalalalalalall


lepas dah bosan amik gambar anak beranak tue...
masa tuk amik gambar pakai self timer...
harus la aku ada skali dalam gambar kan...




sebelum tue..harus muka aku sengsorang dulu...




ohhhh xsempat...nak landing la...
dah tertonggek haku kat sini...
tengok amani..bukan main ko hapie tengok bonda ko xsempat nak landing kan...





nyampah taw en shukri nie...
dia leh dok layan gelak kat arah lain..
tensi haku.....skit lagi nak jadi hulk....nasib pakai baju kaler pink..
kot ijo..kompom dah koyak...sebab bertukar jadi hulk...




mata dah berat nak angkat...



wah bulat mata anak bonda nie yer......
dia dah ngantok nie..tapi sebabkan best dapat jalan...kan men dok tahan mata...
ish2..anak bonda nie...





tengah dok gelak2 dekat daddy dia...


wajah kesayangan aku...


masa nie amani dah nak g kat daddy dia...
pantang nampak kelibat daddy dia...
mula la..menggelitis....
bagus...senang skit bonda...leh jalan lenggang kangkong...


oooo i lap her mouth...beryde cekci gitu...



ohhh rindunya nak BW...mesti banyak story2 hangat uooollssss yang aku ketinggalan kan...
sowie la uolllssss bukan aku sengaja tanak BW...tapi apakan daya...percutian ku lebih bermakna..
lalalalalalalalalala next week aku katam BW kat umah uolllsss k...

10 comments:

Softtouch [Hanim] said...

comelnya amani....mata bulat..geram tgk..oo anak bapak yer..xpe lah ieda senang sikit nk lenggang kangkung....

Ena said...

owh...

makin sweet la anak ummi nie.. eh! anak bonda.. ampun bonda!! hihihi.. penat bonda ummi lak yg ngaku..nge...

rasp said...

baik tul amani nie ek sis...
buat lah apa pun, rileks je dia...

Cik Pah said...

pepel , mmg budak budak pompuan kan lebeh ke bapak tau.. betul lah cakap ko..nnt senang lah kalau ko nak berjalan.

Eye_nee said...

geram tgk Amani ni...comey tul dia...

♥MAMASYAZA♥ said...

hai org disana, balik kampung happy la tu

Hantu Kak Limah said...

memang aku perasan yang memang maknyer yang lelebey gedikss...huhuhuhu...

Ena said...

osh.. amani..
miss u.. eh! miss bonda jugak.. ngee

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

dasat ni...n3 auto publish..hehe...

bulat tul mata amani ni...

mamanye over gituw...x per bila nk over2 kan..ahha

Mimy Hamid said...

memalam dia ngantuk nok ko redah jeeeeee bawa dia kan...shiann amani ngantuk yer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails