Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, December 24, 2010

aku suka yang meleleh e2...

apa yang meleleh..ha sendiri maw ingat la.... :P
i likkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...berydemuch...:P

well....makan-makan lagi kan..
adoi..pas tue memekak eh asal jarum kat penimbang nie bergerak skit ke depan..
dah tue..ko makan xhenggat punya..ko sendiri nak memekak kan..

ok2..biaqkan isu berat badan e2 berligar2 di kotak pikiran masing2...
meh kita layan... apa lak menu aku kali nie kan...

bukan menu masak la..menu order sajork.. lalalalalalalalalallallala




subway club...
aku amik subway club nie..
sedap..yummy...yummy....




sowie la gurlprenz..gambar u gegar la...
hahahah kan masa nie kita tengah kebulur gila..
mana sempat nak snap gambo cantik kan...




nie aku nyer....sedap ooo suka roti nie...ntah la xtaw napa..
tapi aku suka la....maka suka hati aku la..nak suka..




sebabkan aku bukan pengkambing yang tegar...eh cilap..pemakan sayur yang tegar..makanya..
hanya nie jerk la.yang ada dalam sandwich aku tue...
eh..eh..tapi tue pun dah cukup sedap taw..
nampak tue....xtra mayonis...*lemak..lemak...kolestrol...terbaik....* xtra sos..n xtra thousand island..
gila ko...semua nak xtra...seb bek..xmintak kat daging xtra..lalalalalalalallalllla




meh tengok kesedapan cik pepel..*lupa diri kata dah beranak satu..nak jugak bercik bagai...*





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




auwwwwwwwwwwwwwwwwww....sedap u....
tell me why...why...kesedapan sampai terkenyit2 mata aku kan...




ha..hamek ko..langsung terbuntang mata..
xsedar memang dah mata besar..lagi nak buntang2 kan...




sedap uolllsssssssssssssssss tengok jerk la..aku makan yer.....
eh..lupa lak..aku dok ulang g subway nie..sebab hari tue..my gulprenz tue..dapat voucher..buy 1 free 1...
dah tue apa lagi..memang asyik berulang makan subway jerk la..bulan nie..
skit hari lagi..badan aku pun dah jadi subcon dah...




*ini adalah N3 autopublish yer..tawan2...i dah start cuti...apa??? cuti..bagus..lalalalalalalalalalalalall...sepanjang cuti nie...mintak maap la kat kowang semua yer..aku memang xsempat nak BW...sebab esok aku dah ada dekat kampung...kat kampung..xda internet..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mati kutu aku....eh tapi xpa..yang penting hati gumbira..dapat holiday...lalalalallllllala*

13 comments:

MAMASYAZA said...

lebih kurang akak gak le, kalo order burger, takmo sayo, tak suke

Cik Pah said...

laparlah wei.. aduyaii,,dah bekpes dah tadi..dah lah subway ngan opis aku jauh..terliur aku tgk

rasp said...

now i plak yg memeleh air liuq terkecur tengok....

rasp said...

now i plak yg meleleh air liuq terkecur tengok....

Ati Masrif said...

byknya mayo...
leh lah utk org ramping mcm ieda

atty's said...

ni yg jeles ni ngn ieda..

rATu kEBaYA said...

sedapnya eida... menjejeh2 air liur ni.. laju macam air paip dah... penat lap dgn tisu...

SyaNa said...

sedapnye
wey aku tgk the biggest losser kan dia bg makan subway ni
sbb antara food utk org diet
so pegi makan lagi
hahaa

Hantu Kak Limah said...

huhuhuhu..sangat meleleh okay...memang sedap gilerlah kalau dapat makan hari2..huhuhuhu...

Dee said...

lamanya x mkn subway..sedapnya..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

jeles betul.

sana-sini orang cakap pasal subway.. yg benornya aku ni tak pernah pergi pun lagi..


haru... kena terai jugak ni !



yg penting ikhlas ziarah
kengkawan...kan ?


selamat bercuti !

kakchik@ella said...

Kakchik pun dah meleleh nengok ni. hihi ..

mummysyafie said...

ya ampun eida cayang...sampai kenyit mata kat akak yer. hihihi..sedap sangat ke sampai pejam mata tue.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails