Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, July 1, 2009

ye..ye..ye..aku dapat award..

thanks to aien coz sudi bagi akak award nie.....
kena lak dengan hari nie aku kebosanan dekat opis sebab si sayangtikah coti.
so aku pun dengan berbesar hati..*eh hati aku memang sentiasa besar pun..*
menerima award nie dari aien..
thanks aien...actually aku pun baru jerk kenal dengan aien nie..
kenal dalam blog jerk la..
lum penah sua muka lagipun...
tapi maybe one day kita leh jumpa kan dik..
so nie lah award yang dia bagi tuk semua followers dia sempena anniversary setaun usia blog dia..


walaupun aku baru jerk kenal dia..tapi dia nie besh...
heheheheh *nie bukan bodek yer..ikhlas dari akak...*

see ko xyah jadi artis pun ko leh dapat award kan..
so batalkan niat kat hati nak jadi artis yer...*sesapa yang terasa tue harap maap ye..eh aku ke..aku ke yang terasa tue..hahahaha*
thanks once again to aien...*pssssttt...aien kalu ada award lagi jangan memalu bagi akak lagi yer..heheheheh*

3 comments:

anN said...

haha..aah, kte lom pnh sua muka je..mby 1 day t.. ~~ngee aien pn tgh bowink dok tnm anggur ni..so, wt bnde ni..~~ngee hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

aiens..
slamat menjadi penanam anggur yg berjaya yer..xpa la nnti rehat puas2 nti klu dh start keja..lahai penatnyer....huhuuhuhu

kojah said...

bestnyer dpt awards...nak gak...uhuks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails