Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, July 21, 2009

Sungai Chiling..Part 3

elok jerk sampai dekat air terjun tue...
aku memang teruja gila la..
nasib baik dapat kawal perasaan lagi...
kot x..harus kena masuk spital sakit mental..
sebab xdapat kawal diri..
hauhauhauhahauahuah

nampak macam gua dah kan...


ohh i like this pica...en shukri nampak sangat ensem pada mataku....
*sapa lagik nak puji kan..harus la bini dia ja..hahahah*


pasangan bahagia...mr n mrs shukri..


nampak kan muka aku yang teruja nie...

aku lagi...

my beloved hubby...

elok dah habis dok berposing...
masing2 dah kelaparan kan...
so terus la..makan...
gambar masa makan pun non ado..sebab lapar xsangga2 dah..
so makan tanpa ingat nak bergambar la jawapannya...


habis jerk makan..semua dah xcited nak masuk air...
apa lagi..kebabom laa jawabnya kan...


duyung malaya...bukan dugong taw..duyung hoke...
tengok tapak kaki aku dah kecut2 dah...


aku dah kesejukkan time nie...badan dah gigil2 dah....

aku mandi dalam setengah jam jerk..
pas tue dah xbleh blah dah...
dah sejuk ya hamat dah ...
habis semua bulu2 aku dah berdiri dah...
haip..haip..bulu2 roma saja la...


diorang tengah main menari2 apa nama ntah permainan nie..
chap kelicap ka apa ntah..aku pun xtaw...
xpenah lak aku main masa aku zaman kanak2 ribena dulu...
agaknya permainan orang belah2 pantai timur ja kot...



aku yang kesejukkan...

dah xtahan sejuk dah nie...siap gigil2 lagik kaki tangan badan semua...

manusia2 yang xtaw sejuk...
giler ok..dekat 2 jam lebey diorang nie dok mandi...
aku yang masuk dalam air tue setengah jam jerk pun dah gigil...

habis jerk diorang nie semua mengucutkan organ2 badan diorang
baru la masing2 reti nak naik...
sengal taw mandi lama2...maw kecut semua..

dah siap kemas2 barang yang nak di bawa turun...
harus la amik gambar secara beramai2 dulu kat atas tue kan...


sebabnyer en shukri xbawak tripod..makanya..batu nie la yang jadi tripod dia..
siap alas2 batu nak bagi rata...

kami.... dah macam berpakat lak..majoriti pakat pakai baju kaler merah..mentang2 lah petang tue ada game MU VS MALAYSIA....


tengok la en shukri tue..dia letak bola dalam baju dia..
dah macam pompuan pregnant dah gayanya...
dah bini xnak ngandung..biaq laki hat ngadung la nie...
dasar taw en shukri nie...

pas habis bergambar ramai2 ..
turun la kan..apa lagi...
sebab dah kul 4 lebey dah time tue..
takut nanti gelap lak...

turun time..



sambung last episode pas di next N3..







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails