Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, July 5, 2009

Transform..A.K.A Transformers..

korang dah tengok lum transformers???
aku suggestkan kat korang pegi la wei tengok citer transformer nie..
besttttttttttttt sangatttttttttttt..........megan fox tue hoooooooootttttttttttt sangat..
*tiba2 aku jadi promoter wayang nie...*

intro adalah tidak ada kena mengena dengan N3 nie...
sebenarnya aku dah lama benar berhajat nak transform kan pokok aku nie...
dari pasu lutsinar dan hidup dalam air..aku nak tukar ke pasu gantung dan hidup dalam tanah plak.....



so hari tue..aku ajak en shukri beli pasu tuk pokok nie...
aku pun xtaw la jangkahayat pokok aku nie...
sini daun kaler kuning sanun kuning....
yang hijau pun ada jugak ok..tapi sebabkan kalu daun tue dah bertukar kaler kuning...
makanye potensi kehidupan pokok aku adalah 50%...
tapi xpa...e2 semua tidak mematahkan semangat aku nak menjaga pokok ini..

bahan2nyer tanah...dan pasu..


tanah yang dah berbaja...

pasu..yang tempat sangkutnyer dah menyenget..

pokok aku sebelum ditukar pasunyer.....

aku suruh en shukri yang tanam pokok nie..
so masa en shukri dok menanam tue..aku kat dalam rumah...
makanyer aku xsempat la nak capture gambar masa en shukri dok menanam tue...

elok jerk aku kuar nak tengok....inilah hasilnya...




taraaaaaaaaaa...........


mula2 tue aku ingat nak gantung dekat tiang garaj tue...
tapi en shukri cakap tinggi sangat..nanti susah nak siram...
*mentang2 aku nie..ketinggian mengalah model Tyra Bank tue...huh`*
so hasilnya dia gantung dekat pagar sajork...
jadilah kan..janji ko tergantung...


see semakin bertambah daun2 yang kekuningan tue....
adakah potensi pokok aku untuk hidup cerah???

mudah2an pokok aku akan sihat...dan hidup subur...
aku nak sangat tengok pokok nie menjurai2 tue..
mesti cantik...
kalu pokok aku nie xnak jadi cam tue...
malam nie aku nak g putrajaya curi pokok gantung kat sana....
*wah berani kah nak curik pokok kat putrajaya...ada aku tido kat lokap sebab mencuri pokok lak kang...eh tidak wei....malu ohh esok masuk berita utama....seorang wanita cantik (motip cakap cantik nie..) di tangkap kerana mencuri pokok gantung di putrajaya...giler ko..glamour aku satu malaya kenal..*

korang ada tips x...cam na aku nak suburkan pokok aku nie...????
tolong la sharing is caring ok....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails