Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, July 5, 2009

Bila Aku Jadi Follower..

aku adalah sangat tension kalu aku kena ikut en shukri dari belakang...
wah korang nie...jangan salah anggapan ok..
maksudnyer kalu dia bawak keta dia..aku bawak keta aku...

tension ok..iku en shukri nie..
sebab en shukri sangatlah tidak mengingati ada orang ikut dia dari belakang...
dia akan suka suki jerk mencelah2..
dan dia jugak akan suka suki jerk masuk tanpa bagi signal..

Hah!..BOLEH cam tue...hangen betoi aku taw...
patut la kalu cousin kitorang dia akan sesat barat.kalu dia ikut keta en shukri dari belakang..
nie gara2 en shukri la nie...
huh` nasib baik aku terror taw bab2 cilok mencilok nie..hahahahahahahah
*yang (atie) dah lama kita xkuar sama2 kan..ko mesti meraban nak pegang segala benda kalu naik keta nan kita..hehehhe*


en shukri di hadapan.....

muka aku ya allah sangat tidak terurus ok...pengakuan berani mati kat sini...aku xsempat nak sikat rambut ok...terus kuaq umah..hahahahahha tue yang serabai giler tue...muka pun xberbedak..just pakai toner jerk...selamber kan....
*teddy bear yang tergantung tue aku lantakkan jerk..cam menarik lak kan....*


sambil bawak keta sambil amik gambar keta en shukri....

hahhaha see aku sempat membetolkan rambut aku yang terjurai2 tue...sambil bawak keta sambil betolkan rambut...
nasib baik xkena hon dengan keta belakang @ keta sebelah menyebelah....

masa nie kitorang nak pegi ke sungai buloh...
nak hantaq keta en shukri dekat MBA MOTOR SPORT..
sesapa yang dok dekat sungai buloh tue boleh la pegi bengkel tue..
dekat KAMPUNG MELAYU BATU 13..
sebab harganya amatlah berpatutan...
(WEY & KAM sila bayar komisen yer kami tolong promote bengkel hampa nie..)
dan kebetulan aku pun nak servis keta aku sekali ..
that why naik 2 biji keta..
lagipun keta en shukri tue amik masa beberapa hari untuk di baik pulih....

lepas habis servis keta kitorang meneruskan perjalanan ke seremban...
nanti next N3 aku story mory in the murning glory k...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails