Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, July 20, 2009

Penat ohhhhhh kepenatan..

minggu yang amat memenatkan aku rasa minggu nie...
xda masa tuk rehat langsung...
adoiyai..hari nie datang keja mata dah rabak....
*ohhh sila jangan bayangkan mat pet kat lorong haji taib tue ok..
idak ler serabak e2 mata aku...*



aku rasa macam nak tidoooooooooooooooooo jerk nie....
penat banget uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............
hari nie datang keja mood keja langsung xda...
tulun....tulun...selamatkan semangat pekerjaan aku...
(wah semngat pekerjaan, siut tatabahasa kelaut kan....)



nanti next N3 aku story apa aktiviti yang aku buat
sampaikan aku rasa badan aku dah flat giler nie...
ohhh hari nie aku puasa .....
doakan kekuatan tuk aku teruskan niat baik aku untuk puasa ok...
*bukan puasa ganti..puasa sunat..israk mikraj...*

3 comments:

Nurmala Mazlan said...

oo...posa eh
sama lah kita
ehehehe`

[z@ck] said...

agaknya penat sbb posa kot..
hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

nURmaLa mAZLan..

sama la kita menempuhi posa nie yer..

[z@ck]

bukan sebab posa dik ooiii sebab weekend xreti nak dok berehat kat umah..nie la bahana nyer...hahahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails