Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, July 3, 2009

huarrgghhhh....

adoiyai tension siot...minggu nie datang keja....
ada keja tapi semuanya pending....
sepatutnyer minggu nie aku kena pegi buat site visit ..
tapi big boss aku tue..asyik menunda kan jerk...
ish..geram betoi...dah keja aku pending jerk...

so sebabkan minggu nie penuh dengan kebosanan...
aku nan si sayangtikah tue..meround2 la kat jucso cheras selatan tue...
semalam cari present tuk en shukri..(pssttt esok besday en shukri)
hari nie lak pegi lagi jusco..pusing2..tengok sales....

so kesimpulannya..minggu nie aku keja makan gaji buta ok..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails