Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, July 22, 2009

Migrain ooo aku cam nie...

lepas kawen nie aku rasa penyakit migrain aku makin menjadi2 la..
cam na xmigrain nya.....hari2 harus tension pala hotak aku dok pikiaq nak masak
hari nie nak masak apa...esok nak masak apa..
lusa nak masak apa...
adoiyai idak ke tension tue...
tue la bahana masa kat kampung xpenah ko nak masuk dapor tolong mama aku masak kan...
(baru rasa penyesalan tue timbul kan..time nie baru rasa cam nak tobat nasuha semua..)

giler keji taw...kat opis lagi 3 jam nak sampai time balik...
ha pala hotak aku dah mula ligat dok pikir nak masak apa la petang nie....
hari2 aku dok search kat tenet...
cari resepi....

musti bos aku ingat aku nie sibuk sangat la kan...
kejap2 dengaq bunyik printer....kejap2 dengaq bunyik printer...
walhal aku dok print resepi2 yang aku dok cari tue....
hahahahahahahaha sangat keji ok perangai...

habis reta syarikat aku jahanamkan.....
balik umah en shukri dah hingaq dah...
dia cakap buat semak umah ja...
kertas resepi penuh kat dapur tue....

hai en shukri nie semua untuk perut ko jugak hoke....
en shukri cakap buat semak umah jerk...
walaweh ada ka uat semak umah...

hari2 aku dok beremail nan kak miow tanya...
wei hari nie hang nak masak apa...
wei hampa masak apa petang nie...
*cara soklan ja lain..tapi maksud penyampaian tue sama ja..hehehe*

yang klakar tue..dah siap print resepi berhelai2 letak bawah dapur..senang nak refer ohhhh
nak tumis bawang pun siap refer ketas jugak tue..
ada begap budak nie....

takut ohh kalu xikut kang...xrasa cam bawang tumis lak.....
yang xbleh blahnyer....
dah 5kali masak pun still gak nak refer nak ketas tue...
ada giler kan...

tapi nasib baik la..aku just masak 5 hari jerk seminggu..
sebab hari cuti..aku xmasak....
yahhhhhhhooooooooooooooooooo sebab en shukri kesian aku masak hari2

taw jugak ko kesiankan aku kan...huh`
ish cam na la mama aku tue dok masak hari2 kan...
kalu aku tue maw kejung otak aku....

giler xtaw nak masak menu apa dah....
kadang2 yang xbleh di terima oleh pemikiran para normal nie..
nak masak sayur campur pun nak gak refer kat tenet...
hahahahahahahaha (sila gelakkan aku beramai2...)

yang tension nyer jugak...
tiap hari aku datang keja....
ada la..umat yang hari2 dok tanya...ko masak apa hari nie...
siap datang tengok ohhh aku masak apa...giler kan..
langsung ilang napsu serakah aku nak makan...

tolonggggggggggg jangan seksa batin aku cam nie
ada ke dok tengok bekal aku....

aku rasa cam malam nie malas nak masak jerk...makan maggie jerk la....
tapi en shukri tue sangat protokol (wah protokol waklu....)
dia xkasi hoke aku masak maggie...hingaq jerk mulut dia kalau aku nak makan maggie...

tapi kalau aku masak dia bedal jugak..huh`

esok nak masak apa untuk bawak bekal nyek????? alahai tensi..tensi...

p/s: sayangtikah ko taw siapakah insan e2 kan..hehehehehhe

6 comments:

aien~s corner said...

hahaha... ~~ngee

kojah said...

hehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aien~s corner..

ko gelakkan akak nyek..cuti2 semester nie blajar masak nan mak taw..nanti bila dh kawen senang..xyah nak tgk internet lagik..heheheheh

kojah..

sian akak kan..nak buat cam na..orang soh blajar masak dulu tanak nie la akibatnya...heheheh

vInA said...

da lame sgt x menyebuk kat page nih! ahaha..
eh kak, nape entry nih xde picca?aha..
ltk la picca2 migrain!ehe..
nway, tke cre!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

vInA..

heheh rindu akak nyek...tue la dah lama adik akak sowang nie xmenjengah page akak kan...cibuk bebenar la tue...nnti akak letak pica akak bebanyak kat N3 lain nyek..

Deqna said...

Biar betik semata2 gi ke Ipoh tuk makan? ni memang jalan2 cari pasal betul.. eh cari makan betul lah..

memang giler kentang lah korang nie kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails