Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, July 27, 2009

Mimpi Ngeri..

semalam aku dapat mimpi yang amat ngeri la pada aku....
sampai menggigil badan aku..masa terjaga...

aku mimpi satu banjir besar dan aku lemas dalam air besar tue...
aku xbleh bernapas dalam air tue....
aku cuba nak berenang tapi xdapat....
(aku terror taw berenang...sempat tue bagitaw keterroan aku berenang...)

aku cuba nak menjerit minta tolong pun xdapat...
air tue hitam sangat...mungkin sebab banjir yang terlalu besar..
buatkan aku nampak air tue hitam sangat....

oh mimpi aku airnyer tidak la secetek nie yer.....kalu cetek cam nie insya-allah aku bleh berenang lagik...(ada unsur belagak kah???oh tidak...)


sehitam air cam nie la...tapi aku rasa lagik hitam air dalam mimpi aku tue....

dah dalam mimpi aku pun air tue tidak la sekuat nie....
air tue tenang jerk..tapi sangat dalam..

elok aku tersedar dari mimpi...
badan aku dah menggigil...
langsung tangan aku sibuk dok mencari en shukri....

dan yang paling xbleh blah bila en shukri cakap...

en shukri: awat???
aku: (sigh dengan muka yang ketakutan...)
en shukri: tue la banyak dosa nan abang la tue...mimpi yang bukan2 dah...
OMG.....sabar jerk la wahai hati......
bleh ayat dari mulut puaka niyang rapik en shukri untuk aku...
smashhhh kena batang idung aku sekali......

takut ohhh mimpi tue....dan maybe sebab sebelum tido tue aku xminta maap kot kat en shukri..
giler arrhhhh...
en shukri maapkan isterimu ini yer......
i lap u bery much....


P/s: korang rasa kan apakah petanda mimpi aku nie????aku takut ok...dah la hujung minggu nie plan nak g pulau...

8 comments:

anN said...

hmm.. aien xtw la bab mmpi ni.. tp sllu nyeklu bkaitan ng air.. mksud nye rzki.. klu dh lemas g2, xkn la lms ng rezeki kot..hehehe

mby sblik nye kot...

mmpi mainn je sis.. take it easy k..muahz

Pepel BoNda AmaNi said...

aien~s corner...

thanks dear...lap u lah..heheheh

encikReza said...

apakah maknanya mimpi mu itu???

nasaoji said...

ala...mcm tau je makna tu..tp..tak hengat le pulok..hohoho...;p

Y@ZeD@ said...

ala yang, takde apa2 la, mimpi tuh kan mainan tdo.. lenkali sblm tdo bsh kaki, baca doa tdo, mintak maap ngn laki pstu cemolot skit..!! upssss...

hahahaaaaaa

Pepel BoNda AmaNi said...

nasoji...

hehehe lupo la plak nyek...xpa nanti dah ingat rojer taw...

Y@ZeD@..

hahahahaha cemolot skit apa rasa sis..banyak la..hahahahahaha

Deqna said...

ni mesti sbb terlampau fikirkan pasal email tsunami tu kan?

actually saya sebelum gi bercuti kat kuching hari tu sebenarnya plan nak ke langkawi, pastu asyik terfikir pasal email tsunami tu alih2 dapat mimpi tsunami gak...pastu terus tak jadi gi langkawi.. tulah sbb terfikir sgt..

dahlah InsyaAllah takde pape tuh..

haha lawak husband awak kata awak ada dosa ngan dia.. ni mesti kes awak tolak "ajakan" dia nie..hahahahaha jgn marah.. joke ajer

Pepel BoNda AmaNi said...

Deqna...

hahahaahah sssyyyyyyyyhhhhhhhhhhh rasier taw..hahahaahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails