Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, July 21, 2009

Sungai Chiling... Part 4

lepas dah turun ..mandi2 lagi bersihkan badan....
pas tue terus siap2 semua..
nak meneruskan perjalanan ke empangan pulak..
nak bergambar lak kat sana....



dan seperti biasa..harus la bergambar ramai2 sebelum balik..



kami dah pulang....emak buat cucur...eh salah lak...kami dah nak pulang...


splash info centre...mula2 nak masuk kat sana..
tapi gate tutup la pulokkkkk....
so tengok dari tepi jalan sajork la...
masa kitorang sampai dekat tepi jalan nie..
ada sebuah keta viva hitam..
yang di naiki oleh sepasang kekasih...
ohhh buat apakah di tempat yang sunyi e2...
langsung viva tue gerak masa kitorang sampai...

xdan aku nak amik gambar viva tue..heheheehehhe
dasar mendengki kan...

empangan

aku berlatar belakangkan splash info center...


aksi gedik.... *oh my gurl's mesti best kalu kita berposing kat sini...*


giler seksi si puven nie...bujet beyonce la tue...*ada unsur2 dengki di sini...*

posing atas tikar.....

bintang2 kehidupan... *cuba cari jari aku yang mana satu???


cantikkan pemandangan kat sini....




pulau dalam ampangan... *eh orang cakap ampangan ke empangan nyek??*



horayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

pas dah habis berposing sakan kat atas tue...
kitorang pun gerak la...
mula2 tue ingat nak tengok sunset..
tapi masa tue baru pukul 6 kan...
xkan nak tunggu sejam lebey g kot..
so cancel tengok sunset......
balik tue singgah dekat dataran kuala kubu baru minum2...

sambil budak2 nie tengok bola MU VS MALAYSIA...
habis bola baru zassssssssssssssssss balik......

balik tue..terus pegi jumpa my gurls lak kat subang...dinner ...
tapi non ado gambar gak...
sebab masing2 dah keletihan kan..xsempat nak bergambar bagai dah....

dalam kul 9 lebey member aku yanie call cakap dia otw nak datang umah...
terus aku zassss laju2 balik..sebab dia dah dekat nak sampai umah aku.....

sampai umah kul 10 cam tue....diorang lepak kat umah aku..
sampai kul 11 lebey...

elok jerk diorang balik...aku apa lagi....
laju2 naik atas..mandi2....semua..dan terusssss zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
sampai xsedar diri....en shukri siap cakap aku tido bunyi macam kebau balaq..
idak ke kuang ajaq tue bunyiknyer...
dasar taw....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails