Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, July 5, 2009

Meeting ka Dating..?????

wah tajuk N3 xbleh blah kan..hheheheheh *khas untuk ajak a.k.a papa adam...tajuk N3 nie..huahuahuahauua jangan marah rr mamaALLY*

last tuesday aku kena attend meeting dekat kl...
memang aku malas betoi kalu kena turun kl time pagi2 nie...
jammed xpayah cakap la kan..
kena lak meeting tue dekat area2 jalan bukit bintang tue..
memang hazab la kan...

tapi kalu meeting tue sebelah petang aku xkisah sangat..
sebab lepas habis meeting aku bleh trus berdesup balik umah...
i lloooooiiiikkkeeeee sesangat ok....

tapi demi tugas...aku gagahkan jugak...*ayat dengan harapan bos nak kasi increament la nie..huahahuauahua*

meeting sepatutnyer pukul 10a.m..
aku dalam pukul 9.15 dah tercongok ok kat dalam bangunan AFFIN tue..
huh` komited la konsepnyer...*bos sila bagi aku bonus 2bulan ok..huahuahuaha*

jap g..pukul 10.30 baru meeting tue start hangen jerk aku taw...
dah la aku lapa xsempat nak bekpest...

tapi nasib baik la meeting tue kejap jerk...
dalam pukul 11.10 cam tue dah habis meeting...
habis meeting kat AFFIN tue aku nan akak opis aku nie..bergegas ke BANK ISLAM lak...
aku just nak buat payment kereta jerk..
akak tue nak jumpa dengan somebody tue amik something.. (still tugasan keja ok...jangan buat anggapan serong...)

habis jerk urusan kat BANK ISLAM tue...kitorang terus menggerakkan diri ke JALAN TAR...
ehhehehehehehe..*oh yang nie aku mengakui telah berlaku pengularan kemalasan dan amik kesempatan..berjalan... ...hehehehe*
(sayangtikah...tolong jangan bocor rasier yer...hehehehhehe)

aku temankan akak opis aku nie beli kain tuk baju raya...
*eh korang dah tempah lum baju raya??? cepat2 nanti tailor dah tanak amik kang baru nak meroyan kan..huh`...*

pas habis dia soping kitorang pun terus la gi makan..
sebab aku adalah sangat lapar..
time tue lak dah pukul 12 kan..
so apa lagi..terus lunch la kan...

pilihan untuk lunch kali nie adalah di STATION KOPITIAM..dekat Semua House tue..

harus la ada muka aku kan...dah nama pun blog aku...
xkan aku nak amik muka penguatkuasa DBKL tue lak letak dalam blog aku kan...
hehehehehehehehe..
sila abaikan muka aku yang agak tidak terurus e2 yer tawan2....
time nie aku dah lapar giler dah...sampai dah gigil2 kaki tangan pala lutut aku semua dah..
eh korang penah x..rasa cam tue.. tolong jangan segan2 buat pengakuan...yer.


muka budak lapar giler..sampai gigil kaki tangan...


aku order lime juice (sangat sssseedaaaaaaaaaapppp ok air tue...)
aku sedut hingga ke titisan yang terakhir....*xbaik kan membazir..mama aku marah ok membazir.....kaber line baikkk punyoooo*
nampak x..akak baju biru tengah sedut air tue..tue la akak opis aku...


menu makanan kitorang adalah sama....
mixed mee kantones..(kalu xsalah aku la nama makanan nie...)

dan aku telah meminta waiteress tue extra cili potong...
sebab mee nie kalu makan lagi banyak cili potong lagi mabeles.....
tapi perangai aku nie...kalau dah lapar sangat harus aku xkan habiskan makanan aku tue.. (time nie aku melupakan sekejap pesanan mama aku supaya jangan membazir makanan..)..
sebab perut aku akan auto full..*eh ada ke konsep auto full...arrhh lantak la kan...*

lepas dah kenyang makan...kitorang pun meneruskan perjalanan balik ke opis..
dengan gumbiranyerrrrrrrrrrr....
*gumbira sebab perut dah kenyang...dan gaji dah masuk...bleh kita soping kain tuk baju raya...yeyeyeyeyyeyeyeyey*

nota kaki: hari ahad nie aku nak g beli kain pasang...jom sapa nak ikut.sila angkat kaki....hehehehehe..

2 comments:

Anonymous said...

jeles kat hang ada gaji..meh pas kt aku sket..wakakakaka

kojah said...

akakkkkkk, dtg somban watpe?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails