Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, July 21, 2009

Sungai Chiling...Part 1

kan semalam aku ada cakap yang aku kepenatan sebab
penuh aktiviti sabtu dan ahad lepas...
so nie antara aktiviti untuk hari sabtu hari tue...

kali nie aku joining "adbenture" dengan budak2 mydin pulak...
bukan selalu taw aku nak joining dengan budak2 opis en shukri nie...
dari aku kena tinggal dok kat umah baik aku ikut kan...

tapi sekali sekala join dengan member2 opis en shukri nie best jugak...
maybe sebab yang join nie sekepala dan yang jenis hua2 jugak kot...

sungai chiling nie dekat kuala kubu baru..
tapi aku pun xtaw lokasi sebenarnya kat mana..
so sila jangan buka kaunter pertanyaan yer..hehehehhehe


en shukri yang seronok dapat pegi berkelah..

orang lain semua bawak barang...aku jerk just bawak DSLR en shukri jerk...
hahahahah giler pemalas nak bawak barang2 semua kan...
sebab dari umah lagi aku dah cakap nan en shukri..
aku tanak bawak apa2..aku nak lenggang kangkung jerk....


welcome to sungai chiling

perjalanan dari pintu gerbang nie nak ke tapak untuk perkhemahan

dan tempat untuk BBQ tue amik masa dalam 15 minit.....

oh memang betoi2 xcersise la aku hari tue...



peta untuk jungle tracking ke air terjun...

cantik kan rama2 nie...kaler ijo itam...

mrs.blogger yang dah kepenatan dan kemengantukkan..

en shukri tengah nak buat tempat untuk BBQ...

mr.malik (it director boss en shukri a.k.a cucu kepada owner mydin)

tengah sibuk mencucuk udang dan sotong...

BBQ time...(ayam,udang ngan sotong tue aku yang perap taw..sedappppppppppppppp..*motip puji penyerapan sendiri nie....*)

kusyuk dok membakar..

tengah dok discuss mende la tue gamaknyer aku dengan en shukri time nie...i'm cannot remembering...

lepas dah habis bakar semua makanan2 tue...
kitorang pun meneruskan perjalanan nak ke air tejun tue...
perjalanan dari bawah untuk ke air tejun tue amik masa hampir sejam gak la..
hhuhuhuhuhuhu penat seyhhhhhhhhhhhhhh....



sebelum memulakan jungle tracking kita posing dulu dekat jambatan gantung nie..


en shukri yang sibuk jadi photoghaper..

bersambung di next N3....(giler keji ayat penutup kan..)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails