Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, July 14, 2009

Ani Sup Utara

hari ahad hari tue lepas aku balik dari sungai buloh..amik keta en shukri dekat bengkel...
dan lepas penat membeli belah pokok2 hiasan...(nantikan next N3)..

kak miow ajak kitorang lepak minum2 dan makan2 kat Ani Sup Utara dekat shah alam...
so sebabkan kitorang pun xpenah pegi makan kat c2...kitorang ok jerk la...

restoren tue memang cantik la hiasan dalaman dia...
tapi sayangnyer aku xberkesempatan nak amik gambar kat dalam restoren tue..
sebab masa kitorang sampai tue..boleh tahan ramai la pelanggan kat dalam restoren tue..

so sebabkan keramaian pelanggan so aku pun seperti kemalu-maluan..*oh sangat lucass ok ayat nie...*

sampai2 terus order makan sebab masing2 dah macam kelaparan kan...
eh bukan macam memang dalam kelaparan pun...
sebab last makan time lunch tue jerk....

muka budak gumbira dapat camera baru..ooppsssss terlebey suda..

ingatkan nak test camera baru kak miow jap g bateri xda la pulak...
ish saja la tue..*xpa kak miow nanti kita posing pake camera baru hampa no...*

muka vain giler...apa ntah yang aku dok cakap sampai gitu skali muka kak miow...

masing2 pakat order bihun sup...bihun sup ayam..bihun sup daging..aku lak bihun sup perut...
zam jerk makan nasi....

air sirap bandung yang menarik...
sebabkan penataan cahaya adalah oren2 gitu kan..so xnampak la kaler sebenar air nie...
en shukri cakap sebab amik gambar pake camera phone aku yang TAK CANGGIH tue..
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cam la phone dia tue canggih bona..huh`

harus la ada muka pn blogger kan...ceria..dapat makan pree...

en shukri yang kusyuk dok makan bihun sup ayam nyer.....habis makan bihun sup nie bleh plak makan nasi lemak lagi sebungkus...
ish2 laki sapa la nie..*larikkksssss...*

thanks to zam dan kak miow sebab belanja kitorang malam tue...
apapun sedap rrr... bihun sup tue ...
nanti kita makan bihun sup dekat depan hospital sentosa tue lak nyek..
kat c2 pun sedap gak bihun sup utara dia...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails