Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, July 12, 2009

Aku kalau marah ..

hari jumaat hari tue...
mood aku sedikit tersentap masa dekat opis...
adalah minor2 kes yang buatkan aku sentap...*eh minor ke???xbrapa nak minor la...sebenarnyer,*
makanyer...aku nie kalau marah...so aku adalah akan lapar yang sangat mendadak...
*wah ko lapar mendadak...xnak ngaku memang aku lapar sokmo jerk...*


so masa lunch tue..
aku dengan si sayangtikah pun..g la makan kat jj...
makan kat laksa shack...
sebab si sayangtikah nak makan nasi lemak..aku lak dok khutbah jemaat kat si sayangtikah since dari pagi cakap aku nak makan laksa...

see muka aku yang xpuas hati dengan sesetengah orang kat opis aku....hanya sayangtikah yang mengetahuinya...

si sayangtikah nie ha...giler mengejikan aku..amik gambar aku dengan gaya mulut angelina jolie..
*eh mulut angelina jolie la sangat kan...*

sementara nak tunggu makanan sampai..
so aku pun mula la menggatal dok capture gambar2 kat dalam restoren tue..


frame yang ada dekat atas kepala si sayangtikah

muka orang ceria nak order makan...kununnyer nak sangat masuk dalam laksa shack nie sebab teruja tengok banner promotion yang ada kat depan pintu masuk restoren nie..Why Not RM6.90..
jap g yang promotionnyer...nasi lemak nan laksa tomyam jerk...aku nak makan asam laksa..bukannya laksa tomyam...

so just si sayangtikah jerk la..yang amik menu promotion tue..
sebab dia kan nak makan nasi lemak..
aku order menu biasa..asam laksa bersama ice lemon tea...


gambaran kat dalam restoren..

see Why Not di merata2 kat dalam restoren tue....
sengaja la amik gambar nie..
nan membuktikan..kebersihan restoren nie..adalah A..makanyer memang dah terbukti la rertoren nie bersih kan...

pencuci mulut pilihan sayangtikah...

ice lemon tea aku punya...air mineral sayangtikah punya..

kami yang gedik dok bergambar..sampaikan waitress tue naik heran tengok aku nan si sayangtikah nie....

menu yang menarik minat aku secara tiba2...
roti paun....terus ingatan aku teringat kisah yang kat dalam radio Sinar Fm tue..
roti paun...hahahaahahahahahah hanya roti yang mengenal paun...eh paun kenal ke roti tue...*wakakakakakaakakak*

Why Not lagi...

makanan kami...nasi lemak dan asam laksa....

tisu laksa shack..nie pun nak gak amik gamba...

kasi close-up nasi lemak rendang ayam si sayangtikah....

my asam laksa..oh enaknyer...*sekarang tengah menaip pun cam terasa2 keenakkan laksa nie...*


muka aku yang tengah lahap makan sampai xperasan gambar di amik.*eh ye ke xperasan..??larikkkkkkkkkkkksssssssssss*.cili potong untuk letak laksa.pehhh meleleh siut....aku suka letak cili padi nie dari cili besar merah tue dalam laksa...kena lak kalau ada kicap peerggghhhhhhh...agaknyer hanya orang kedah jerk kot makan laksa letak kicap......


gaya seorang penghayati makanan....tengok la si sayangtikah tue..nampak bena penghayatannyer kan.... akak, ko dah leh ganti maria tengku sabri dalam jalan2 cari makan dah kak...* larikkkkssss.....*

close-up my asam laksa...

tengok la gelagat sayangtikah nie...
muka yang sangat menghayati makanan ok...

sengaja lindung pinggan nasi dia dengan pengat pisang nie...
kunun nak kaber line la tue...wakakakakakakaka

see my mangkuk ....setelah isi kandungannye habis aku telan...
nie lah hasilnyer....ohhh enak ok...
tengok la cili merah tue..baik jerk aku susun....
yang tinggal dalam mangkuk nie hanyalah isi2 ikan sadin yang naik muak aku nak telan...

pinggan nasi sayangtikah...licin ok..hanya yang tinggal tulang sajork..
tue pun nasib baik tulang tue xleh telan..keras..kot x...harus tulang pun xda dalam pinggan nie...
bagus kak...xmembazir....*larikkkkksssssss*

dah habis makan nasi..dia makan pencuci mulut pulak...
oh aku dah kenyang banget kan time nie..
lagipun aku xmakan pengat pisang....kalu labu ke..aku makan la...
*tiba2 teringin nak makan pengat labu nie...*
so aku amik gambar sayangtikah sajork....
nampak cam enak sangat jerk kan si sayangtikah nie makan...

tunjuk isi kandungan..kang orang xcaya lak dia makan pengat labu katanyer...,
wakakakakakakakka...

nie lah hasilnye...hanya tinggal mangkuk dan pinggan....

muka aku yang gembira sebab dah kenyang kan...tadi buruk sebab marah dan lapar...
nie cantik *motip nak cakap diri sendiri cantik nie..* sebab dah kenyang...errkkkkkk alhamdullilah...syukur..syukur...


muka orang senang hati..lalallalallalalalala...

total untuk kami berdua makan hari tue...RM30.35...
agak mahal la jugakkan...asam laksa tue saja dah RM9.90 kan..
sekali sekala bleh la kan...maw hari2 aku nak makan kat sini....botak pala en shukri...
heheheheheheheh....

p/s:kak miow hampa jadi ke pi makan laksa pulas kat kuala kangsar ahad nie...?gila ok kawan aku nie...nak pegi kuala kangsar semata2 nak makan laksa...agak2 kalu aku ajak en shukri pegi dia nak x????oh takut ohh nak ajak dia...

2 comments:

sayangtikah said...

amoih2..ko dik mcm2 mengata kat akak ye....nanti ko...lagi satu..yg akak mkn tu pengat pisang lah bukan labu...awat????penin ka hari ni???....hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

sayangtikah...
hahahahah bukang mengata ok...xbaik taw fitnah..hahahahaha salah paham la tue..ku sangka pengat labu ropenye pengat pisang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails