Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, November 25, 2009

Tea time with tembikai merah & tembikai kuning

hari tue balik jerk dari keja..aku dah lapar melampau..
selalunyer balik keja en shukri jerk yang suka
cari makanan...tapi hari tue en shukri kan dok sibuk 'menggam keta'
ganti dengan aku lak dok sibuk cari makanan kat dapur...
lapar gila siut...almaklum la..kat opis xsempat nak tea time..
harus la perut aku meroyan cari makanan kat umah kan...
selalu tue ada jerk makanan kat opis kan..so xda la rasa lapar melampau2 sangat kan..



ya hampun rambut serabai betoi kan...
dah macam baru lepas apa jerk kan..
tettttttttttttttttttt kena penapisan FINAS...18PL


tersandar kepenatan..sambil tangan xlepas pegang
tupperware biskut nan air...muka nak serius jerk kan...
konon dah garang sangat la tue..uat muka gitu kan...
takut dak..takut dak??? :P



ha kan manis skit...
senyummmmmmmmmmmmmm....



satu bekas biskut raya...dan air nescafe 'o'



nie la biskut raya aku yang xabis2 lagik...
ada kaler merah..ada kaler kuning....
sapa nak makan meh la datang umah aku..
nanti aku jamu biskut nie...
still in gud condition dun worie..
xkan nak jamu kawan2 yang dah xpired kan..
apa ko ingat aku nie zalim sangat ka hahh.!!!!!!!



jemput makan kawan2...sedapppppppppppp


sebab tue aku malas nak beli kueh raya banyak2..sebab aku taw..
*psssttttt~ en shukri la nanti suka sangat marah aku..beli banyak2 pas tue xmakan...*
kompom sampai bertemu raya haji pun lum tentu habis kueh2 tue semua...
tue aku suka kalau ada orang yang sudi nak menghabiskan makanan2 aku tue..
sapa nak datang umah aku..sila laaaaaaaaaaaaaaaa...datang..tapi raya haji nie xtaw la
aku nak rembat kueh raya apa dari umah mama aku nanti....*keji..keji...nak merembat kueh dari umah mama lak kan..*

16 comments:

Aujinz said...

ahaks...

iyer iyer jer aku ingat tembikai betul...hahahhaha...

rembat kuih yang best best...leh aku tumpang makan...

intan said...

alaaalalal..tomeinye buah tembikai tuh..susah tuuuu nak cari buah tembikai yg gini gayanye...mesti mahal... :p nnt klu ade lebih..sila la post ye..belum pernah rase.

nasaoji said...

kuih raya kat umh kt pun ader lagi.. ;)

tak per, guna pakai tuk raya aji lak... ;p

[z@ck] said...

raya haji pun nak beli kuih ke..
tak payahla..
hehehe..kang nk makan lembu..da x pndg kuih raya..

Melz said...

camna nak makan ? hahahaha jilat screen monitor :P muahahaha

post sket kat sini :P

Lady Dyla said...

omaigoddd~~~

that kueh is sooo chumels...
dulu trngt kt rumah ms ghaye... slalu duk ngonyeh kueh tu smpai org dtg pon mls nk tgr... tp tyme bg duet raya... copaattttt

ina said...

purple takkan nak simpan tuk raya tahun depan kot.ni yang kena babab bontot ni.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

hahahahaha saja aku nak kasi drama skit kat ko..bleh2..nanti kalu aku ada rembat yang enak2 aku jemput korang datang makan2 kat umah aku no..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Lady Dyla

memang sangat comey..dan sangat sedap.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Melz

wakkakaka sila jilat screen monitor anda...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

intan

eheheheh xda la mahal sangat kira berbaloi2 la..bleh2..nanti aku jemput korang datang umah aku no..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

xbeli..rembat kat kampung jerk..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasaoji

hhehehe tue la kan..jimatttttt :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ina

ahahahah jangan marah no kak ina..

applemintlady said...

kite nk dtg umah tp xnk beskot tembikai tuh..nk tembikai fresh dr ladang..muleh??

NeenaAnuar said...

hahaha.. sama!! kat umah kite pun ade lagi sejenis kuih raya hari tu.. harap2 habis lah dlm masa raya haji nie... ahakss!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails