Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, November 9, 2009

bila jammed terlampau

kalau aku bosan melampau dalam perjalanan nak g keja..
makanyer..nie la keja aku.....


masya-allah..bini sapa la nie....
taik lalat atas bibir bermaksud..seorang yang pemalu...
*wakakakakakakkakakaka fengsan....*




masa nie tengah jammed yang xbergerak ok...
baru la dapat aku nak sengeh2..senyum2 bagai..
kot x...mana dapat nak bersengeh2 beb..ada aku sondol vontot keta orang kang...




asal aku nampak sebelah jerk bulu mata aku nie cam terlentik...
ish musykil nie..xkan mascara maybelline mata kucing tue..
jadi cam gini kot...
ish2....musykil nie..




ada petua dak..untuk ilangkan eyebag tue...
huhuhuhuhuh dah nampak bengkak sebelah lak mata aku kan...
ishhhhhhhhhhh xsuka la....



gila munggilkan bibir....
*wakakkaak ayat xbleh blah dowh..munggil katanyer...hahahahahaahha*



ha..nie lah aku...otw nak g keja..
time balik..xda masa aku nak berposing2 bagai dah aih..
dengan muka dah kusam2 bagai....
ish koser den do...*semenjak nogori menang piala malaysia nie..dok cakap nogori yo lah..*





5 comments:

Deqna said...

saya juga mengalami masalah mata yg sama... tak syuker!!!

NeenaAnuar said...

aaaaaaaaawwwwwwww!! sekkksiiinyer bibirmu!! I loike!!

POSH76 said...

cantiklaa hang mekap....kemas ajer...ada talent ni...hehe

tang bibir tu yg tak tahan...hehe

Redbloodsnow said...

hehehe...time jammed mcm² jek harus bergambo wat lekakan diri kan..pssttt taik lalat kat atas bibir tuh memaniskan muke lagi taw..ailikeee


:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

kita serupa ka???uwaaaaaaaaaaa xsuker kan...


NeenaAnuar

hahahahha seksi ke???


POSH76

beb aku main tonyoh jerk tue...
hahaha bibir mantoppsss beb...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails