Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 27, 2009

The IKANO @ IKEA

akhirnya..setelah puas menggoda..merajuk..mendiamkan diri..
dan macam men lagi la..baru la...hari sabtu hari tue...
en shukri nak bawak aku pegi ke IKEA tue....
*nyampah betoi aku kalau ajak en shukri pegi IKEA..ada jerk jawapan yang dia kasi...*

tapi apa ntah penyakit dia hari tue....
mula2 tue..kitorang kuar makan jerk...
aku nie punya la semangat kan..siap bermekap2 bagai dah nie...
ye la..selalunya kalu lepas makan..kompom akan pegi jalan2 lak kan..
tapi hari tue.......uwaaaaaaaaaaaaaa tensionnnnnnnnnnnnnnnn

~masa dekat kedai makan tue..en shukri tanya aku...

en shukri: nie yang pakai cantik2 mekap cantik2 nie nak p mana???
aku: nak mai makan..(jawapan riak betoi nie...sakit hati pun ye gak nie..jawapan nie..)
en shukri: ooooooo (sambil gelak2...)

lepas makan jerk..aku pun ingat nak g jalan2 kat mana2 la kan..
yang aku nie dah dok berangan2 dah dalam hati..nak g IKEA..nak g IKEA...
jap g..bleh en shukri bawak keta..dan masuk simpang balik umah..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kalu setakat nak g makan..kedai yang xsampai 15 minit dari umah tue..
xkoser la aku nak pakai mekap2 bagai kan.....
sakit btoiiiiiiiiiiii hati....balik umah jerk..sentap..xnak cakap nan en shukri dah....
ropanya dia nak tengok badminton...BLEHHHHHHHHHHHHHH.....sabar jerk la...

yang aku nie siap dah leh lena 1/2 jam la....dah habis jerk badminton tue...
en shukri cakap...jom siap..kita g IKEA......
yahhhhhhhhhhhhhoooooooooooooooooooo (dalam hati jerk...)
~ en shukri nie ahli nujum ke..dapat baca isi hati aku yang semangat nak g IKEA..~
dah dia cakap cam tue..harus la aku semangat bangun basuh2 muka..siap2 la kan...
kang buatnya dia tiba2 ubah pikiran kan...JIKA KAU UBAH FIKIRAN...ha camno...



yeyeyeyeye dapat g IKEA.....semangat betoi aku time nie... :)
dah ada dah dalam pala otak mende yang nak di rembat nanti nie...

dah sampai dekat IKEA..satu hal plak..nak cari parking....
punya la seksa ok nak cari parking pun...
yang aku sakit hatinya..en shukri aku rasa dok main2 pusing2 kat c2 jerk..
sampai naik penin pala otak aku...
last skali dapat jugak parking..nasib dekat jugak dengan main enterance...

pusing2 dalam IKEA...dan seperti biasa la..aku nie suka tengok deco..deco..deco...
kat dalam IKEA tue..cam leh la amik skit2 idea hiasan diorang tue kan...
orang punya la ramai time tue...so non ado la gamba kat dalam IKEA tue..
xsempat pun nak kuarkan phone..sebab mata dok sibuk tengok deco..deco..deco...

lepas sejam lebih dok pusing2 dalam tue...
akhirnya..dapat jugak benda yang aku nak sangat tue....
nie la benda nyer...DUDERO......





apakah di dalam kotak e2?????



DUDERO...nampak tue...



macam mana nyek ropenyer.......

dah habis membeli dalam IKEA tue..kitorang g MYDIN plak...
nak beli lampu..tuk letak dalam DUDERO tue....(tanak cakap mende apa kan..cakap DUDERO plak..wkakakakakak)
sebab dekat IKEA gila mahal ok lampu tue...RM39.90 tuk 2 biji lampu...
no..no..no..xelok membazir... :P
kat MYDIN satu rm4 jerk..klu en shukri beli lagi murasss....
jimattttttttt kannnnnnnnnnnnnnnn....



nie la lampunyer.....

masa dekat MYDIN tue..aku leh lak jumpa dengan IJOY, SHARIFAH SHAHIRA n MARIA ARSHAD...tapi xda la aku nak amik gambar diorang...segan weh...
leh tahan jugak diorang tue....
anak2 si IJOY tue pun ada gak...ya allah cute mute..btoi la...geram jerk aku tengok...
SHARIFAH SHAHIRA tue...badan cubby jugak..maybe sebab baru lepas pantang kot kan...
diorang dok lepak makan dekat kedai makan dekat MYDIN tue..
sampai 2 meja ok..punya la ramai bawak adik beradik nya..

aku tengok2 cam tue jerk la...dan kebetulan plak..kitorang parking keta..dekat depan
meja diorang melepak kan...jelas la jugak aku tengok muka diorang

dah habis..beli lampu...nan pekena roti canai..baru la kitorang berdesup balik....
xsabar aku nak tengok hasil DUDERO tue....
balik umah..aku terus naik mandi...lepas mandi aku turun jerk...
en shukri dah siap pasang dah DUDERO aku tue.....
hasilnya.....




















nie la lampu yang aku dok meroyan2 kat en shukri...
nak beli sangat tue...akhirnya dapat jugak..bestttttttttttttttttttttttt



ohhh nampak e2..sofa...yang aku letak teddy bear tue....
e2 bukan la sofa yang aku beli hari tue... tapi tue..adik en shukri yang datang
kasi hari tue..dia beli dari kawan dia yang nak pindah umah...
tapi xnak angkut semua tue..dia beli la..pas tue umah sewa dia..sempit sebab tue dia
letak kat umah kitorang.....
hari tue..xda sofa langsung kan..dah ada plak ..ha amik ko....sampai sempit aku rasa ruang tamu dah..




aku letak dekat penjuru nie.....
suka btoi aku..rasa cam romantik jerk......
en shukri lak suka dok perli2 aku....ish pasang lampu romantik nie...xbest la...
nyampah aku taw...dengki la tue nan aku....
pas tue dia leh cakap lak...lampu nie buatkan nyamuk banyak kat umah...
huh` ada jerk kan idea nak menyakitkan hati aku....
tapi xpa.. janji aku dapat apa yang aku nak kan...
~ohhh ada lagik benda yang aku nak beli dekat IKEA tue..tapi telah di 'komdemkan' oleh en shukri...nyampah aku taw...aku nak beli almari hiasan yang kaca tue...en shukri cakap..nak buat apa..nak letak hiasan aku yang bodoh2 tue ke???uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa giler kejam laki aku kan...ada ker dia cakap hiasan2 aku tue..bodoh..kang aku soh dia beli hiasan yang pandai kang..baru dia taw...huh`~


9 comments:

Aujinz said...

hahahhahha...

best laa en. shukri...boleh geng ngan aku nie...kah kah kah...

s h a r v i na said...

penat saya baca kesah akak yang sangat panjang nih! ;)

tapi kan, lampu nih cntik la..
saya ter-cari2 gak lampu mcm nih..

NeenaAnuar said...

huhuhu... cantik2.. sama cam lampu kat umah kite!

memang kalau pasang lampu tu... suasana terus bertukar jadik sgt3 romen-tik! hehehe...

p/s: teruskan usaha memujuk sis demi memiliki almari tu! usaha tangga kejayaan... hahaha..

applemintlady said...

ikea pya pasal..
klu dh pompuan tu pompuan gak la kan kak..
tp bf ak xmcm en shukri..
mau di hempuk nye klu nak itu ini..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

no way..nanti aku xda geng..hahahahah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

heheheheh sama nyek..tue la nak kena usaha lebih lagi nie... :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

s h a r v i na

hahaha penat nyek..sian...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady

tue la..klu dah namanyer fomfuan nie kan..ada jerk yang terbekenan..heheheheh

nasib ko la yang...bf ko xkasi nyek..sian taw..

m@ said...

ma dh lame lah berkenan dgn lampu ikea tu...canteeekkk!
nanti boleh p beli..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails