Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, November 10, 2009

Lepas Hajat

akhirnya tercapai jugak hajat aku nak makan tomyam kung dekat SR nie..
berhajat dari hari ahad lagi nie sebenarnya...
ntah roh apa ntah dok masuk dalam badan..
teringin nak makan tomyam kung SR...*ngada2 jerk lebih nie..*


la..inatkan sama position nan gambar fomfuan kat belakang tue...
asal nampak muka aku cam sembab jerk nie...




ais lemon tea..aku punya...
7up en shukri punya...


'apetizer' keropok ubi...
sementara nak tunggu makanan sampai bedal la..
keropok nie dulu...
lapar btoi aku time nie..huhuhuhuhuh



my tomyam kung....nampak dak 2 ekor udang tue..pehhhh sodap kan...
*peerrghhh time buat N3 nie..terasa2 kemasaman dan kepedasan tomyam nie..uwaaaaaaaaaaa aku lapar...*



en shukri macam biasa..
haruslah cari nasi jugak...
chicken black pepper...



nangiss siuuttt tengok ayam
nan sos kat atas timun n bawang tue...



besarkan mangkuk...
tapi percayalah..aku berjaya menghabiskan nya...
sodapppp banget....
*tue pun sebenarnya paksa habiskan..takut kena marah nan en shukri.. :( *




licin kan en shukri makan..
ohhh kulit2 udang tue..
dari hasil tomyam aku la tue...
xkan aku nak telan kot kulit2 keras tue semua...


ha kan aku dah cakap..
licin kan aku makan..
tinggal skit2 jerk lagi..
asam keping nan lengkuas jerk...


yeyeyeyeeyeyye aku sudah kenyang....



SR dekat JJ equine..


skrang nie napsu makan aku semakin menjadi2 la..
adoi la...nak kena diet nie..
semalam aku g tempah baju...aku siap soh akak tue
amik ukuran balik semula..
sebab aku rasa aku dah semakin membesar....
naik la 1/2" kat pinggan...huhuhuhhhuhuh
kat lain mantain....


p/s: semalam aku makan roti jerk sekeping..(siap nan scramble egg :P)
sebab en shukri xda...huhuhu xpa..malam nie en shukri ada kat umah..nak makan apa nyek..~hahahahahahahha (gelak orang jahat...)

9 comments:

nasaoji said...

mujur tak liuqq...hehhe...sb kt klu p saner, duk bedai cheese macaroni ajoo...nyumnyumnyum... ;)

applemintlady said...

besau kan udg dia??
ske..tp..kna pantang..sbb jelawat..hahahha

s h a r v i na said...

i penchenta kek secret recipe..
;)

anN said...

sedap nye tgk tonyam tu.. huhu

Aujinz said...

sesungguhnya..setiap kali aku melawat blog puan pepel, aku terpaksa menelan 500ml air masak...kalau tak..mau tergodam iman aku berdiet nie..

adoiaiiii...

Redbloodsnow said...

adoiyaaaaa...zie plak yg terlior ko kakkkkk..dushh dushhh

hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

nasaoji

heheheheheehehe sib baik xterliur kan...

applemintlady

lohai siannyer....xpa2 tue semua 'ubat':P


s h a r v i na

cheese cake SR sedapkan

aien~s corner

memang sangat sedap :)


Aujinz

hahahahaha aku memang sengaja wei nak kasi diet ko tersentap..hahahahahahaha


Redbloodsnow


hahahahahahaha sedap percayalahhhhhh

NeenaAnuar said...

uuuuuuuu..... besttnyerr.. TomYam KUng!! my pebrate lar sis! ishh.. tak leh jadik nyer.. dah lama tak gie SR.. kite kalau gie SR.. majority food dia kite suke... semuanyer sedap2 taww...

intan_blur said...

yelah..nasib baik baru lepas bfast br tengok nih..kalau x dah terliuq dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails