Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, November 24, 2009

ngintai laki buat keja.

amoih laju jerk kan..tengok tajuk intai2..jerk laju nak baca...
dah bersedia ka nak ketumbit mata tue....nak ikut aku mengintai nie...
ahhahahahahahahaha
ok2 la...nak bergurau senda pun xleh taw korang nie...
cam na nak eratkan hubungan klu xleh nak bergurau...
:) ....




nampak dak en shukri tengah buat apa tue????




bahan2 yang diperlukan...adalah gam bostik....
kuat dan kompom melekat.....




en shukri nak letak gam dekat stripe tue...
terkopak plak....
en shukri lak dengan selamba badak jerk cakap aku yang kopakkan
menda alah tue..ish koser aku aih..nak kelebek2 menda tue...
inat aku nie busuk perut sangat ka...huh`




muka tengah kusyuk...
sampai dia xperasan pun aku amik gambar dia nie...
aku buat2 dok bersms..walhal aku dok amik gambar dia...
hidup kena bijak... :P kalu dia nampak kompom dia tanak...
sebab nanti dia cakap dia tanak gila glamour cam aku...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sentap aku taw..dia cakap aku gila glamour...



nampak dak kekreatifan laki aku...
hahahahahah dia nak kasi menda tue melekat kan..
dia g susun batu batan tue...siap alas nan paper takut calar tue...



nie yang xtahan tue...
siap amik clip yang aku dok clip bil air n api tue...
nak clip menatang tue....lantak dia la..janji dia suka...dan xnyusahkan aku



p/s: esok korang dah start cuti ka??? aku xamik cuti pun...esok malam baru aku gerak khas balik kampung..mintak2 jalan smooth n clear la...









11 comments:

ina said...

semua org lelaki kalau wat keja serious je. takut nak tegur.

[z@ck] said...

wahaha..
sgtlah kreatif laki akk ni..

applemintlady said...

samat ari raya kak..

Aujinz said...

hah hah....(..jeng jeng jeng..) laki sendiri pon nak sekodeng ker...ahaks..

biasalah..orang lelaki nie kan kreatif..Betul tak Aujinz?.. Betullllll!!!!

NeenaAnuar said...

hahahahahaha... adoiii.. memang creative bangat en. shukri awak tu sis oiii.. *gelak besar taww arr baca entry nie*

Thanks sis sbb sentiasa menghiburkan hari2 kite yg lately nie cam ala2 air suram! *HUGS*

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ina

tue la..gerund nak tegur..takut kena marah...heheheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]

ha zack nanti nak cari bakal suami cari yang mempunyai daya kreativiti yang tinggi taw..ehehhehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

wei susah taw aku nak skodeng laki sendiri...ahhahahaha
yolah kreatip la sangat kan..tapi aku memang mengakui nya la...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady

selamat hari raya...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

meh2 dekat2 skit kta nak hugs sis jgak..ehehehhehe ala xda la skit2 jerk...apa yang termampu jerk kta buat..untuk ceriakan hari sis... :)

POSH76 said...

untung hang dapat laki cam gini...tak yah anto kedai....jimat2..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails