Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 20, 2009

ada apa dengan tupperware

aku suka masak..hari-hari aku masak...
lepas aku masak aku bawak bekal datang keja...
jimat kan.......
hehehehehehehehehe intro ntah apa2 kan...
cool-cool...ye2 aku taw...aku memang rajin...(harus ada orang berbulu dengar statement aku nie)
~wkakakakakakakakakakaakakakakak motip tiba2 taw aku rajin nie~


nasi lauk sotong+kacang buncis..nan telur mata kerbau...
(tadi aku dah publish letak telur dadar..jap lagi my prenz leh lak ym nan aku.. gini..

nori_asm: uik syuq buncis nan teloq mato kobau r awat teloq dadaq hang ado mata kat tgh ke3
eida_bob: cilap teluq la tue
eida_bob: wakkakakakakaks
eida_bob: dasar mak jem..
eida_bob: sat haku nak edit

dasar kan..nampak jerk kesilapan minor aku tue... wakkakaka)


dan seperti biasa..harus ku taruk kicap cap kipas udang (botol ijo)
jangan tanya kenapa aku suka botol ijo bukan botol merah...
sebab en shukri yang pilih...aku makan jerk..aku xkisah kaler apa pun..
janji kicap sudah...



ohhh hari tue aku over rajin..
siap ada goreng pisang lagik....
ha... jangan xtaw....
laki aku tue..dia suka pisang berangan tue di buat goreng pisang..
dia cakap sedap..aku lak suka pisang nangka ke..pisang tanduk ke..
ha baru la terasa kenikmatan pisang goreng tue...
*citarasa kitorang memang xsama langsung..tapi kitorang tatap sehati serasi...
wakakakkaka jangan marahhhhhhhhh*

16 comments:

Cik aiNa said...

kak oii..ape ni entry makan2..
buat org lapar..da la tengah kebulur neh..mintak sikit boleh? heheh

intan said...

wahhh...rajinnye dia masak pg2. klu intan nak masak memang x dan laahhh...slalu hujung bulan jek bw bekal.. :p

applemintlady said...

owh..
sy xmkn picang..
nacik??wajib!

Redbloodsnow said...

hehhehe..pssttt same ler kte bw bekal dtg keje. jimat budget gitu..hahahaha

:P

ina said...

ayat tu mcm pernah dengar je. cikgu suka main bola.hari-hari cikgu main bola.kat mana ye.hurmmm hurmmmm

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik aiNa

saje nak kasi pankreas ko gegar2 dik..hehhehe

intan

kalu datang mood rajin aku jerk tue..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady

hahahaha nnti ko datang umah akak..akak hidang pisang jerk la..jimat..wakkakakaka sebab ko xmakan..

Redbloodsnow


heheheh jimat kan... :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ina

heehehhe kasi edit skit..

nasaoji said...

mmg rajin ler akak nih!..

klu kt lak, wajib ngn kicap kipas udang kaler merah itu,,,no kler lain..hehe..

NeenaAnuar said...

uwaaaa.. sis nie asyik masakkk jer.. jeles tol lar.. *mula terasa diriku ini pemalas lipas* wakakkaa..

POSH76 said...

beb aku suker makan nasi dgn kicap
kalu kene suap lagi sedap hehe

tapi aku suker tngk ko masak walaupun telo mata kerbau dgn kicap ajer...yummy

aku pun tingin buat...tapi tak habis2 roti...huhu

nURmALa mAZLan said...

eh..kalau kau masak kan, kau masak lebih.. bagi aku sket..murah rezeki kau..hehe~

Aujinz said...

perghhh...sedap...

nasik telur mata ngan kicap..memang peberet aku tue....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasaoji

rajin kadang2 jerk..ikut musim..hahahah.. ohh akak suka kaler ijau tue..tapi klu xda hat kaler merah pun ok jerk..


NeenaAnuar

masak skit2 jerk..nanti sis datang umah kita masakkan tuk sis..donut..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76


hehehe nanti ko dah habis pantang nasi..nanti kita g kelah k..aku suapkan ko..:P

nURmALa mAZLan

wakkaakaka ko jauh sangat beb..klu opis kita sebelah2 jerk no hal..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz

kot cam tue senang la kalu aku buat makan2 kat umah..aku goreng telur mata jerk la kan..hahahaha jimatttt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails