Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, November 10, 2009

baru la xsakit vontot haku pas nie..

tajuk agak2 hangat and hotttttttt gitu kan...
heheheheheh
akhirnya en shukri beli jugak..
setelah aku dok ngadu2 sakit vontot...dok atas tikar jerk kan...
ceaaaaaa velangak kan...
nak beralas2 bagai...


tadaaaaaaaaaaa dok dalam pastik lagi time nie...
mana lagi kan..harus la cavenzi yang menjadi pilihan kitorang...



en shukri tengah nak jadi tukang...
al-maklum la..
en shukri g amik sendiri sopazzz nie dekat gudang cavenzi tue..
habis MYVI aku jadi mangsa dera nan en shukri...
MYVI tue kan leh buka seat belakang tue..
dah jadi cam van dah ha...
agak2 muat jerk nan sopazzz tue...
*kojah..banyak kegunaan MYVI..beli lah MYVI..ehheheh tiba2 promote kan..*



kaki sopaazzz nie kena pasang sendiri...
huhuhuhuhuhuh habis aku jadi mangsa kena duduk atas sopazzz nie xnak
kasi dia bergerak..time en shukri nak ketuk tue...



sebelum.....ha..atas tikar nie la aku dok baring..klu nak tengok tv....



selepas..................


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa


baru la best skit...
empuk jerk rasa...
xsakit dah vontot aku pas nie...




ha..cool skit kan...



ohh sila jangan tanya..napa aku xamik yang pesen2 terkini..L-SHAPE ka apa ke..
sebabnya...en shukri adalah sangat2 tidak berkenan
dengan konsep L-SHAPE tue..
huhuhu tapi aku sokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en shukri cakap..menyusahkan..klu orang nak duduk pun..
cam tempat terhad...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tunggu la nanti klu
umah aku besar...aku beli sopazzz L-SHAPE nie..letak kat ruang tamu ke-2..
ceaaaaaaaaaaaaaaaa angan2 tinggi siutt.......*sila AMIN kan aku...*


ha.nie la buatkan aku nak g IKEA nie..
nak cari lampu sisi nak cari macam2 la...
baru la semangat nak deko..deko..deko kan...



8 comments:

Deqna said...

wah sofa baru nampak...
oklah tu dah tak duk atas lantai lagi kan..

tapi kan tak sangka pulak boleh muat masuk kat dalam Myvi yer.. camenlah korang susunkan dia yer...

amin... (ni aminkan tuk beli sofa l shape pulak nanti)

lidasyah said...

cantik gak la sis this style..

ida doakan akak berjaya untuk have bigger house for 2nd ruang tamu for L shape sofa... aminnnnn

Aujinz said...

Aminnnnnn...

untuk dapatkan sofazz aku plak...

nak tuko yang ade...ahaks..

zura@iwan said...

sofa baru daaa...weii bleh ka MYVI masuk sofa2 tu cm confius lak..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

hehehe tue la pas nie xda la sakit vontot dah..ceaaaa xsen kan...

hahaha muat jerk..tapi en shukri buka seat blkang nan seat penumpang dlu la.

AMIN...mudah2an

lidasyah

AMIN..AMIN


Aujinz

AMIN..aku dah tolong AMIN kan dah..tuk ko nan aku jugak..


zura@iwan

hehehhehehhe konpius nyek..bleh jerk..hasil kreativiti en shukri..hehehe

nasaoji said...

hohoh..dah kurus sgt kak nih..tu smpai sakit2 vontot tuuu... ;)

s h a r v i na said...

saya xnak tnye or komen pape..
cume nak amin je!
sbb saya disuruh amin kn..
lalala..

amin!amin!amin!

NeenaAnuar said...

waaahhhhhhh... cantikkssssss hoke your sofa set! akak suke!!!

meh ku amin kan banyak kali...

aminnnnn.... aminnnnn... aminnnnn.. amiinnnn...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails