Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, November 8, 2009

Kelantan vs Negeri Sembilan

apo kabo semua???den sihat yo...
hari nie den nak koba kek ko pase pialo malaysio...
*motip tiba2 skeping nogori lak nie...*
biasalah..harus la kita bergosip2 pasai piala malaysia kan...
al-maklum la..semalam kan piala malaysia..


en shukri ajak gak aku pegi...tengok final tue...
dah 2 taun berturut2 aku pegi tengok piala malaysia..
tue pun sebab kedah masuk ke final la....
tapi sebabkan taun nie kedah xmasuk final..dan lagi plak...
penyokong kelantan selalu membikin panas dekat stadium....
xkose den do...sebab aku dapat agak dah..mesti akan
ada kekecohan punya lah...

takut aku dowh.......peminat kelantan tue fanatik terlampau...
kot yer pun xdapat nak terima kekalahan xyah la sampai
bakar kerusi tue semua....ish..sangat memualkan hoke....

memang la di nafikan..masing2 ada kelebihan kan..
tapi mungkin jugak rezeki lebih berpihat kepada negeri sembilan...

aku cakap nan en shukri aku sokong kumpulan yang menang....
~wakakakakak gila xda pendirian kan....~

ohhh aku harus lah menyokong negeri sembilan...6 taun hoke..aku menetap kat seremban tue...

apapun tahniah la kepada negeri sembilan...
sebab berjaya membawa balik piala malaysia ke negeri sembilan..
setelah tahun 2000 kecewa xdapat bawa balik piala malaysia..

aku nie bukan la peminat bola yang fanatik..
tapi setakat skit2 tue taw la jugak...
klu orang nak cakap2 tue..leh la jugak aku sampuk kan...:P..

*huhuhuhu semalam xtengok pun sehati berdansa...nie semua sebab piala malaysia la nie...*

3 comments:

Unknown said...

aku tetap layan shati berdansa...nanti kalu aku rajin mau bikin review

time iklan aku tukar2 gak channel
TV1...ingatkan kelate yg konfiden giler tu menang...roper2nyer N9...dah kalah tu sudahlah balik makan BUDU...hehe

Aujinz said...

maleh den nak komen apo apo..takut nanti ado yang terkocik lak ati ey...

tapi apo pun den nak golak bosa...MUAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.....

aiSyaLiciOus said...

hurm...sgt la menggerun kan tatkala kite yg menyokong N9 terpakse berada dikalangan penyokong KELANTAN...ganasss sehhh...hehehe scema gler ayat...cett~!!

dat day sya ade g..mmg merusuh la...takut...pape pon congrates to N9..negeri kelahiran n tumbesaran ku(besar ker??) hahah...sewel tol...

Cik abe yg asal KELANTAN moncong xsudah smpai arini ble org dok ckp pasal PM nie...hadoi...nak pujuk kang kite balik kene sembur...hahaha...diam g bagus...kan,kan,kan??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails