Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, November 16, 2009

Mari menggentel

haip..haip....bersihkan pemikiran tue dulu taw...
jangan la dok salah anggap gentel plak taw....
nie aktiviti aku hari ahad hari tue...
mood rajin sudah masuk dalam badan...
apa lagi...bangun pagi...*eh pagi ke????tapi napa dah ada matahari hampir2 atas kepala????*
aku pun apa lagi...kebetulan bahan2 pun dah ada kat umah kan..
tinggal nak buat jerk....
main campak jerk la semua dalam besen a.k.a bekas ....
*cam pro gila jerk kan...main campak2 jerk...*



ok dah siap di buat doh2 bulat...
aku memang fail skit nak bulat2 kueh donut nie...
bersegi2 jerk....xpa la..janji ada bentuk donut...
xbertukar jadi karipap kan..:P


buat hanya beberapa biji sajork...
kang buat banyak2 kang..sapa lak nak makan kan...
klu ada orang nak datang makan kat umah aku..leh la aku buat banyak... :)
setelah siap di bentukkan...kita biarkan dulu seketika...
aku siap iron baju keja tuk seminggu la..sementara nak menggoreng donut tue...



ha..dah kembung pun...
tengok sampai tertutup2 lubang donut aku...
punya la kembang kan... :P


kan aku dah cakap..aku memang fail bab2 nak membentukkan kueh donut nie...
sebab tue..bersegi2 jerk donut aku...
tapi yang pasti tatap montok gitu...:P


ohhh nie lah hasilnya.....
licin aku nan en shukri bedal....
mau xlicin..dari tengah hari bawak ke petang ok makan donut nie jerk...
huhuhhuhuhu kejam laki nie tue...nak tunggu badminton dulu baru
dia nak kuar makan..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


p/s: lanun ranggi...leh lawan donut kat kedai mamak tue dak???wkakakakakaka..aku dah cakap..donut aku buat lagi sedap... :P


13 comments:

lidasyah said...

salam... akak nk resepi boleh? heheh

Deqna said...

watie pernah citer, awak memang teror wat donat..

bila nak kasi kiterang rasa nie?

applemintlady said...

sumpah ak tau makan je!!
muakakakkakak..

♥ladykiki♥ said...

sedapnya kueh gelang.. hehehe

POSH76 said...

bestnyer nampak sedap la..aku pung giler donut...bertuah EN SHUKRI dapat mini pandai buat kuih...hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lidasyah

bleh xda hal..

Deqna

jangan dengaq kata2 dia tue..heeheehhe mana ada teror..biasa2 jerk..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

applemintlady

hahahah ko memang taw...

♥ladykiki♥

:)

POSH76

hahaahah bertuah ka???harap2 tue la..

NeenaAnuar said...

huhuhu... memang chomel gentellan donut sis... gebussszzzz... nanti wat bagi kite rasa yek! cam sedapp jerk!

Aujinz said...

ahaks..
sekarang aku dah percaya cik purple memang terer buat donat...

tapi apesal donat Ceq Purple macam tayar bajak jer...hahahhah....ok ok..respek respek..

lepah nie sila letak inti coklat dalam donat yer....pos kat KLIA.. aku nak rase..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

comey??hehehehe xda maknanyer comey aih..

Aujinz

ahhahaha aku dah cakap dh memang sedap..wakakkakaak...
wakakaka ko keji ok..ada ke cam tayar bajak..wakakakak...

aku terilangkan alamat ko la...

sayangtikah said...

nak pitam aku kalu donat ko nih bertukar jadik karipap...cam citer transpormer lak....hahaha...tapi donut tu mmg sodap la...buat la lagik...biar dorang sumer jeles sb selain en shukri ko, aku jek yg dpt mkn donat ko tu...hahahahahaha...

nasaoji said...

perghh...rajin tul la gentel2 nih!..

Redbloodsnow said...

whoaaa rajinnyerrrrr wat donutttt. zie plg suke mkn donut neh taw. tp nk buatnyer... --->>> kosa aku weh...hahahaha

^_^ kirim 12 dosen kak eida. leh org wat bisnes tnpa modal..hohohoho


:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails