Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, August 20, 2009

Tikar Terbang

hari tue masa aku pegi Wang Kelian tue kan aku ada cakap yang aku beli tikar tue kan..
ha nie la tikarnyer....

jap g baru2 nie aku pegi mydin usj..aku tengok tikar nie just RM49.90 sajork...
wakKAWWWWW la kan.........dulu bapak mahe taw...
jap g aku dah beli RM50 kat WANG KELIAN..
ko dah turun harga lak kan...
maw aku x meroyan kat c2..
tapi nasib baik la bukan guna duit aku kan....
so tidak la aku meroyan guling2 dekat mydin tue....


en shukri la yang siap bebel2..dia cakap sebab aku paksa dia beli..
ada ke sebab aku yang paksa..sengal taw...
aku xpaksa pun..aku cakap klu nak beli...beli la sebab murah...
kang nyesal lak klu xbeli..wakkakakakakakakakaka..

jap g dah beli yang nyesal masalahnyer....

nie la tikar yang 50 hengget tue...walhal kat mydin 49.90 sajork...
*abaikan kesepahan umah aku tue yer....*

hahahaha adakah en shukri yang tertipu atau mydin memang sengaja..
nak memanas kan hati en shukri..
wakakakakaka ~ ampun abang...~

tue harga kat mydin yang 49.90 hengget tue..harga sales taw..
kalu en shukri beli dapat less lagik..
jadi la 45 hengget sajork...jimat la 5 hengget kan....
duit gak tue 5 hengget pun..ye idak....

ko rasa2 nak dapat penangan jerkahan maut dari en shukri
berani la aku soh dia beli lagik tikar tue..
tuk letak dalam bilik lak..
berani ke..berani ke.????
gggrrrrrrrrrrr....


sapa nak beli tikar nie...sila pegi beli dekat mydin..
hari tue aku tengok orang pakat borong beli tikar nie..
paling koman pun ada 2 dalam troli...
aku xpasti la..samada mydin memang dah jual dengan harga tue..
atau just uat promotion time tue jerk...



yang hari tue beli aku letak depan tv...see umah aku xda sopak2 bagai nie taw..(sopak mean sofa la)
senang..baring2 jerk depan tv..wakakakak jimat space konsepnyer...
(walhal jimat duit xnak beli sopak..dasar taw...)

en shukri jom beli sofa L...jimat space jugak apa....
sempena malam jumaat nie kan..aku nak pujuk en shukri la beli sofa..kan ke nak raya nie kan..
wakakakkaakakakka..keji taw bini en shukri nie...
bak kata en shukri..klu bab nak perabih duit memang serah la kat aku nie...
(sila jangan percaya statement en shukri tue yer...)



3 comments:

nasaoji said...

standard r tu, istri brabis duit suami...hehehe..

ala, kat mydin tu, serbe serbi mughoh...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasaoji...

wakakakkaka harus la isteri perabis..xkan suami nak perabih reta isteri lak kot..
wakakakakakak..keji..keji...
ha'ah memang pun kat mydin tue memang murass belaka...(motip tolong promote mydin lak nie...)

NeenaAnuar said...

wahhh. nice lar tikar tuu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails