Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, June 10, 2010

Wonderpet..

masa mama aku datang umah aku hari tue...
habis dia jadi bibik tukang kemas umah aku....
*ooppsss aku xsuruh taw..tiba2 aku tengok dia dah buat semua tue..*
sambil membebel2 lak tue..
hahahahahahahah...sampai kat belakang umah habis di kemasnya...
cakap aku mengemas yang kat belah dalam ja..belah belakang aku xkemas..
harus la...mana ada masa nak mengemas belakang umah tue...
hehehehehheheheheh
mama aku siap bebel2..cakap hari cuti..bangkit matahari dah atas kepala..pas tue kalut nak berjalan bila ada masa nak mengemas...
hehehehhe e2 sudah pasti la kan...
hari coti harus la berjalan..xkan nak terperap jerk kat umah...ohhh tidak dapat ku bayangkan...
*poyo*


mama aku tengah mengemas kat belakang umah...
tangan nan mulut dia sama naik...
bergerak seiring dan sejalan....
*abaikan belanga aku yang hitam legam tergantung tu no...*


lepas dah habis kat belakang..dia masuk kat bahagian dapur lak..
habis dia ubahsuai kedudukan susun atur kat dapur aku tue...
hehehehehhehe aku memang xlarat la nak tolong...
dia cakap xyah dia larat nak buat..xyah dok kalut..leh lak kata aku kalut..
aku takut kang dia penat kang..
dah kata aku mendera mama aku lak kan... :P




habis tempat sudu pun dia g ubah boh kat dinding...
arrhhhh suka hatimu la mama..
janji bahagia.. *janji umah aku kemas.. :P*



keja aku amik gambar jerk...
tapi curi2 la...ahahaha kang dia marah aku kang..
naya jerk..dok amik gambar dia pakai baju kelawaq.. :P


ohhhhhh mama aku amik bahagian dapur...menantu dia lak..
amik bahagian luar umah...
dia ubah tempat pasang astro tue...
sebab tempat asal tue..cam terlindung skit nan bumbung kan..
ada siaran yang kejap ada..kejap xda.....



panjat jangan xpanjat...
nie gambar aku amik curi2 ja nie..
nak kena tempik nan en shukri klu dia taw aku amik gambar dia dok memanjat tangga nie..



habis piring astro kena cabut...


rajin MIL nan menantu nie kan...
heheheheh keja aku lak..dok tengok kat satelit tv..nak tengok coverage..
dah tue jerk keja yang en shukri soh aku buat..
dia dok memanjat xjas antena astro tue..
aku dok jerit..bagitau percent coverage...
puhhhh keja aku amik yang senang2 jerk..yang dapat dok bawah kipas..sambil dok goyang kaki...
memang dasar pemalas la kan... :P
tapi aku suka...mama aku nan laki aku xmarah pun... :P hehehehehehehhe

wonderpet kan ada 3 kan..aku wonderpet yang comey lagi cute serta malas..hahahahaha mati la..klu wonderpet tue baca statement aku...mana ada wonderpet malas kan..aku jerk yang malas...

next week family aku turun umah aku lagi...puhhh kena kemas siap2 la umah...kang mama aku bebel lagi kang..hehehehhe..tapi kat belakang tue memang dah kemas superbbb la...hehehehe
tima kasih mamaku sayang......


notakakikuberbunyi: mama aku tue memang pantang tengok umah sepah2...habis semua dia nak kemas...bukan aku yang suruh dia buat semua tue taw...jangan salah sangka hoke... heheheheh

12 comments:

Siti Shuhadah Zainol said...

antara 3 wonderpet tu akak nak yg mana? hehehe... ape yg penting?????

kak ina mail said...

kenapa semua mak cam tu ahhh.arwah mak akak pun sama.pagi -pagi dah mengemas bawah katil.akak pulak jenis mak yang tak berapa nak rajin.akak pulak bebel ngan anak akak kalau rumah
bersepah.

-NiD's- said...

ngomel akak tuh....sama jaa mcm mama nida....ekekekekkk

mama kita memang sama, kalO mai qumah depa beria mengemas.....habeh susn ator dia ubahKan.....anak dia tgk saja...eehheh

POSH76 said...

Mak kiter mmg camtukan laju jer dia nak mengemas....EN SHUKRI ni mesti menantu kesayangan...ko buat per nak buat keje..ko kan mem besar hehe

NeenaAnuar said...

kalau emak emakk nie... semuanyer sama jerk rajin nyer kann! esok2 kite pun harap2 rajin lahn camgitu yer dakk... hehehe...

Aujinz said...

haruslah kan..

ko kan bakal ibu solehah..
kena laa rilek rilek..


wakakaka..
wonderpet la sangat!!!

Dee said...

untunglah ada mama..jeles nih..hehehe..

Lady of Leisure said...

teringat masa my mom datang umah i baru ni.. dia teman i buat keje dapur n dia pun banyak membantu.. rindunya kat my mom..
tsk tsk tsk...

Ena said...

hehehehe..

semua mak2 cenggitu kot ieda.. akak pun dah bergelar mak nie.. pun pandai gak bebel2 bile umah bersepah2.. huh!! sakit mato den nie.. heheh

bagus la sama2 wat kije.. sonok tau ieda.. rasa puas hati jerk... :)

qellissa said...

my mum pon cenggitu gak, klu dtg umah, abis satu umah dikemasnya...mcm mama u gak lah, mulut n tangan berjalan seiring sejalan..miahahaha....

[z@ck] said...

bagus gak klau mak dtg melawat umah kan.habis segala isi rumah dikemasnya..
=)

A D I A said...

nasib mamam ko yg potpet2, kalau mil harus sentap kan heheh. en syukri pun time mmil dia dtg la nak tunjuk bz ye. ewah2 kemain lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails