Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 25, 2010

Beriani Gam @ Putrajaya

again.....N3 dah hampir tumbuh kulapok dah....
tapi ada haku kesah...hahahaha...janji ada N3 kan....
xkisah la basi ke.kulapok ke...*ayat penyedap hati sendiri... :P*
wah tiba2 meroyan marah2..motip??? ahhaahahaha

nie gara2 hari tue..budak2 opis aku ntah apa meroyan ntah...
ajak pegi lunch dekat Beriani Gam....
aku pun ok sajork..i followwwwwwwwwwww.....

ntah la aku dah xingat bila ntah..tapi rasanya awal bulan hari tue kot....
*hahahaha punya la peram sampai dah xingat date kejadian kan.. :P*


aku yang hapie dapat makan nasi Beriani Gam....
gambar cam inocent jerk kan..peace cam gitu...




aku order nasi beriani gam ayam masak merah...
pehhhhhh portion nasi tue...
leh makan 2 orang k...walaupun aku berbadan 2..xabis ok...
melambak taw....


tengok la..ayam besar..nasi banyak gila...
*rasa nak hentok kepala sendiri letak N3 makanan nie...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tahan napsu..aku dah la posa hari nie..huhuhuhuhuhuhu hari nie last day ganti posa...yahoooooooooo..*

cam biasa sebelum makan..kita gedix santai dulu...
ya hampun..asal nampak kembang sangat nie...



nie la budak2 yang dok ajak aku makan nasi beriani gam tue..
pas tue dok salahkan aku...cakap aku makan banyak...
hampeh btoi..walhal aku makan xabis pun taw....



diorang nasi beriani gam ayam kari kot....
pas tue nyesal ingatkan ayam masak merah xda...
hahahahahaha budak nie nampak jerk kurus..tapi dia sorang jerk
makan sampai licin pinggan tue hoke...



siap meratah2 ayam tue lagi..
aku dah serender dah time nie...
xlarat nak blah dah..
rasa nak merangkak jerk pegi ke keta...


nie buktinya nasi aku yang xabis tue....
ish2..membazir kan....memang nasi tue sedap..tapi tue la...
banyak sangat...xmampu aku nak habiskan....
tue pun siap paksa2 telan jugak...
ohhhh nasi beriani gam kat sini...rm10 (tuk lauk ayam la..lauk lain aku xtaw..)
hari tue aku kena rm12...air sirap jerk taw..hampeh btoi air sirap pun rm2...
huh`..bek aku order air mahal len kali... :P



uwaaaaaaaaaaaaa dah habis2 taip N3 nie...perut aku pun menggeletik jerk nie..
sabar2...kuatkan semangat.. teruskan perjuangan posa :P


notakakikuberbunyi: hari nie barang yang aku order thru on9 dah sampai...cute btoi..rasa aku lak yang nak pakai..hehehe nanti aku riak2 kat korang nyek..tapi xpasti la bila lagi tue..ahhahahaha

11 comments:

Iena said...

x pernah lagi aku rase nasi beriani gam kat sini... lalu lalang dpn mata pon x terpanggil utk menyinggah...
mungkin jin kangkang dia x kuat sgt kot... hehehhee

Shu Shinju said...

sedapnya....beriani gam...x jauh ke akak gi makan tu...putrajaya??

SURIA AMANDA said...

apa la akak ni..dah tau posa..buat entry makan2 naper..x pasal2 Lisa pun terjebak lapar ni...

A D I A said...

wahh ko sorang je wanita dia situ ke beb, jum kita tempat *pang diri sendri*

ggih ko dari cheras ke putajaya makan ye, aku suka gak makan situ. time peknen ni suka beriayani johor tul. time biasa2 aku tak suka.

kak ina mail said...

ko tak lalu ke tak minat.baik cakap betul-betul.akak tak minat nasi beriani , ke minyak .kalau pergi rumah org kahwin mintak nasi putih.kalau nasi ayam sukalah.itulah rahsianya.kalau terpaksa , baru makan.

-NiD's- said...

SYABAS AKAK sebab dh selesai bayar HUTANG PUASA.....adei, nida yg demOK-demOK ni jaaa bLOm lg membayar hutang yg dok ada 12 hari lagik...uwaaaaaa....

akak, sedap nya nasik tuh...sini mcm takda jaaa

Aujinz said...

nasi beriyani gam..

huhuhu..
aku diet tak makan nasik.

Dee said...

wei..aku sama ar cam kak ina mail..sbb tu aku gi kenduri kahwin mkn nasi putih je..hihihi..anak aku pun..kalo amik nasi myk or beriani..sket2 je..janji rasa..

aku xpenah lg mkn nasi beriani gam..melekat x cam gam gajah..kalo x..leh ar nerai..hahaha..

qellissa said...

i pon x baper minat nasi beriani, tp klu da depan mata bedal jerk..hihihi..

NeenaAnuar said...

memang nampakk sangatt delicious lah sis nasi bryanie nie! nak kene pi try nie! adehh lapaqq terus time nie! huhuhu...

Mimy Hamid said...

ooo aku tau beriani ni...mmg sedappp..eh jgn la tgk lagi...kang aku nak makan..diet diet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails