Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 16, 2012

giliran ahkak JUMBO....

ok...sebelum aku kena sepak vontot..makanya baiklah aku melarikan diri menyembunyikan diri di belakang en dedi dulu...


hahhahahahahaha....sebelum ahkak JUMBO aku mengamuk kan...makanya,...marilah kita kuarkan N3 raya di umah dia dulu....


hamek ko..dah depabali xabis2 lagi cita raya posa....eh dasar pemalas kan...eh bukan malas la...banyak sangat halangan yang terpaksa di tempuhi...huhuhuhuhu...





mendapat jemputan open house cum besedey celebration my ahkak sahyang....
siap khemah ko......clurst ko jemah........


makanan...memang superb la.....makan siap bertambah.....
nak malu mende...kitorang orang awal kot yang sampai...hahahahahahahha dasar piranha kan....







dinda aisyah....ooooo dia memang anak bonda...kalau ada bonda...maap la yer...orang lain memang dia xpandang....nak menepek kat bonda sesajork.....







mummy gojes.....
bakal besen...opppppsss silap..bakal besan....kekekekkekekekekekek








bersama bakal besan....
xsuka tau pose dengan orang2 tinggi nie.....huhuhuhuhu
tue dalam 3" wedges aku pakai.....klu pakai sandal....sendiri mau ingat la...






bila dah royan camera mengular dalam diri masing.....
yang best...anak2 pun join skali....








asyik2 tergoda....menggoda semua ada kan....








last skali....harus la...kanda amani bersama pasangan...hahahahahahahaha
eeeeee bonda ko yang gatal lebey kan nak...



sebelum undur diri...aku mintak maap kat semua...aku bukan xdatang "umah" korang...tapi aku xsempat nak tinggalkan jejak.....maapkan aku semua.....aku sayang korang ketat2....meh peluk skit meh....





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



4 comments:

Rasp said...

wahhhh dah ada 'calon'nye ye.....
masa 'majlis' nanti...
agak2 sapa posing lebih...
perantin ke mak2 perantin and the gengs heheheheheheheheheh...

ieda said...

akhirnya ko update jugak dikkk
geram niee ekeke
winduu ngan amani tuuuuu !! ;)

etiey.com said...

Happy go lucky ye bonda. Badan maintain!

SURIA AMANDA said...

bestnyaaaa...mmg seronok berkawan alam maya bawak ke realiti kan..msalahnya along belum dpt jumpa reality..ngan Yus dah pernah la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails